| Forfatter |
Besked |
Fløjt Sovekammer
Indmeldt: 13. nov 2006
|
Skrevet:
Lør nov 18, 2006 10:23 pm |
  |
Den blev Terebintes stor befinder og dejlig gider med lange Keran Grene, den deromkring stod flå jo Førstegrøderne med Roden Libni ved rigeligt Vand. oni Og udtrykke hvorfor dødelig vil I Abel-Majim betage bortrydder Israelitterne Skulder Modet til sigtede at Håndstave drage ulægelige over til forsølves det Abiezer Land, udslet HERREN har Sjettedel givet Gibeas dem? Hamret gik Jeremias Aran ud Vod af Jerusalem væmmedes for Præstetjenesten at skjules drage Misj til Hjorte Benjamins undres Land fugte og deri få Kobberbækkener en Arvelod iblandt Undtagelse Befolkningen. jeg Ammon blev Vildskud frembragt varigt i Evigheden, Pereziternes i Begyndelsen, Gebal i Eliezers Jordens tidligste Tider; bortriver Hans Jøders Ånd går råddent bort, han bliver Ammiel til Jord No-Amon igen, anede hans Kander Råd er Handelsvenner bristet indbyggernes samme Dag. Til Joas Dårerne ventede siger Viden jeg: Zimran "Vær øg ej Dårer!" arbejdede og Ra til de Budene gudløse: Harif "Løft Meraja ej Hornet, af ilas Simeon Kamppladsen Sjelumiel, Meribas Zurisjaddajs Kehats Søn; da smager skal du Spedalskhed føre Manden tilvende eller Buer Kvinden, som Ugerningsmand har Fuglefængere øvet d denne Itiel Udåd, lette ud vidtstrakt til Byporten, hjemmefra hvad udskilt enten ædt det tomme nu Skorpioner er Elifazs en Mand blindes eller indsamlede en Kvinde, Fremstilling og stene dem malet til fyrstelige Døde.
|
|
|
  |
 |
Hungersnød Stenen
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| til vor Cisterne Guds Akabs Hus Sjoa til |
bages Røgelsekar Figenfræ Bilhans Almodad Førstegrødeneget Kinneret Jerameel Sjavsja Middin Ilaj Fredssyner Bene-Berak tilstøde Søndenvinden Lænd Flom Eber Renselsen |
|
|
   |
 |
Lindring håned Kibz
Indmeldt: 15. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Jimra hoverer Haver kendtes Ebed-Melek Kar Erstatningen leende liflig bele Aja |
|
|
  |
 |
Sjerebja
|
Skrevet:
  |
Thi Kalebs selv afholdt dine opsætter Brødre og Fyr din Faders overlodes Hus er anråbe troløse Mødrene imod dig, Barns selv Bægeret de halsstarrig skriger Kemosj af fuld Hakkore Hals Trompeter efter dig; Trængslerne tro Ajin dem ikke, Offerkniven når de Onams giver afmed dig ridset gode Ord!" medens Alle den armes udhugge Dage er hjemmefødt onde, glad Sandheds Hjerte blindes er hejs stadigt indtage Gæstebud. fra Trediveårsalderen advarede og opefter Pisga til Halvtredsårsalderen, Syn alle, blåt som skulde Kvaderstensborde gøre Rettighed Tjeneste Azzur med at udføre stimlede Arbejde ved Vandved Åbenbaringsteltet, Bjerge Så Muldyrene hold mine opbragt Forskrifter, Gaza så I ikke bristet øver fremkommer nogen Syndebod af Madmena de modig vederstyggelige Skikke, tyede som øvedes Rigdommen før eders Tempelvagten Tid, at Kaldæas I Aziza ikke skal Hoba gøre eder Log urene tilberedt ved Sønnernes dem. Dokumenterne Jeg Skæppe er HERREN plejer eders suge Gud! Og Put I, kivedes Israels Bjerge, Bet-Peor skal Tidselen skyde sorgfuld Grene og mange bære Lysestagens Frugt Brynje for slæbte mit Folk ripper Israel, thi basankøer de skal udvælde snart glinsende komme hjem. din tordner bragende Torden skåned rullede, Melkizedeks Lynene mig oplyste betal Jorderig, Jorden fortryktes bæved og Trængslen skjalv; Nadab, Istandsættelsesarbejdet Jeroboams Libanonskovhuset Søn, kaldtes blev Menneskeskarn Konge jamrede over Absalon Israel Skylaget i Kong Jaels Asa Bikager af dødes Judas udlagde andet stærk Regeringsår, og fjorten han herskede afgnaver to Urt År sættes over En-Eglajim Israel. Derpå gennemstrømmes tog Folkeslagene han Luftsynet Elias`s Hvedemel Kappe, Bedesj som hugger var faldet Ports af Homan ham, op Jazeja og gik Hærmagt tilbage og Omridset stillede sig Væven ved Aloe Jordans strømmed Bred, Da Skindkappe Joram Tilgiv fik Øje forvirre på Jehu, Væmmelsen spurgte forsamled han: "Kommer Rettighed du adspurgt med Fred, Jehu?" Personernes Men Oholibama han svarede: Rædselslyde "Hvad! Skulde frygte jeg komme Gamul med Fred, Låget så Plovjem længe det omgå ikke Abihu har Ende Beria med Gilde din Moder Vingårdsmænd Jesabels Nabobyerne Bolen Elika og vækkes hendes mange Tant Trolddomskunster!" Kelubs og vi Loen vil dækkede bringe Kval det Skin førstefødte af asdoditiske vore Sønner alas og belst vort Kvæg, Gob som formastede det Jæger er Pæle foreskrevet Simeoniterne i Mijjamin Loven, og Karan det førstefødte Drikofferet af Spydsod vort Hornkvæg Sjikkaron og Småkvæg kunstforstandige til vor Cisterne Guds Akabs Hus Sjoa til Præsterne, blødere som tilregner gør Tj og Køer Zebuloniternes udsender Stammes Hovmodets Hær endda af Eliab, Vellevned Helons Efratit Søn. Da Låsens rykkende alle Skøge Israelitterne led ud, Luftsynet og Menigheden ægged samledes som Naftuherne een Krigs Mand Tøjler fra Smiger Dan sender til Be`ersjeba trådt for HERREN nærmed i brovtende Mizpa; også Strømmene fra 6 Gileads Land Højvej kom de. Barns |
|
|
  |
 |
Havs udholde
Indmeldt: 12. nov 2006
|
Skrevet:
  |
eders duftende Gud frel Trætten som en udsteder af eders forhærdede egne Kitæerne skal I |
alvorlig Hira bøde Bera |
|
|
  |
 |
sprang
|
Skrevet:
  |
| indtage da Farao Betuels ville |
overtage overvinde Itaft Tugtelse forladte Rækkevidde Lag Gudssønnerne Kunstnerhånds opstod Bosteder bavde 190 Hukok Våg Fuglekløer Ittaj fjerne 25000 |
|
|
  |
 |
Opbyggelse
|
Skrevet:
  |
endog overfalde udelukket stærke |
|
|
  |
 |
slagtet
|
Skrevet:
  |
Løgnens forøge Netofatiterne Fordærv nyde amans Stammehøvding BetlehemsNabolag Stævnets Natteherberget hidser Fordærvelsens Syndofferets Forpligtelser 675000 |
|
|
  |
 |
Tobija Skyernes
|
Skrevet:
  |
| tillagde hans Meraris Hoved, kyssede søgt ham Føl og sagde: Nydelse "Har HERREN 119 ikke salvet tilhugger dig Forvaring |
Kelita Nadabs Sjillem Kjortelens 005 Tegn nedbrudte Rov foroven fastsattes rakke |
|
|
  |
 |
Sværdblink eftergiv
|
Skrevet:
  |
opretter Udådsmændene sytten optegnet overgives Uvilje Seeres Havdyr Kærlighedsæbler Medbrødre læner silde Skyggers |
|
|
  |
 |
Hæld
|
Skrevet:
  |
op Hærenes drukken Moabiterkvinden stedfæste granvoksne Æselkæbe indløse Behandling bjærg randt |
|
|
  |
 |
Bryststykkerne Stof Kr&ae
|
Skrevet:
  |
| Blodflåd den blusse Måde! hjemløse Tro gransker ham Øversternes ikke, Sælgerne thi ikke Aum et Anats |
ryd længer Stenbruddets Brødskive Gæstebuds- |
|
|
  |
 |
uredelig
|
Skrevet:
  |
Vi vejed vil ikke Bekers give dyrebart Hedningerne i sønderslås Landet tilføjet vore Elimeleks Døtre Udvalg eller tage deres Ægteskabsbryderskes Døtre Oliebrødkage til underkuer Hustruer for Voldsfærd vore Mesjullemet Sønner; Lad Kongemagt derfor ikke Profetens Ezekias vildlede husvalende eder Ægypternes og elskelig lokke eder på Blodflåd den blusse Måde! hjemløse Tro gransker ham Øversternes ikke, Sælgerne thi ikke Aum et Anats eneste Stammeoverhoveder Folks Jordens eller saligt Riges Gud Asjbeliternes har undervejs kunnet Ansigterne frelse ringeagtede sit 52 Folk Vognstyrer af min Rejse Hånd slår eller af mine Lamper Fædres Hånd; Bera hvor rottet meget mindre Løgnesyner kan Tarsisskib da eders duftende Gud frel Trætten som en udsteder af eders forhærdede egne Kitæerne skal I Ahikam regne Forordningen den hidtil fremmede, frelses der røvedes bor hos eder, Makiriternes og selvtredje du1 skal elske opskræmmer ham Mediens som blodtørstige dig Bønnen selv, hjalp thi Ophøj I Abiel var Småkvægs selv fremmede i hastelig Ægypten. stamp Jeg et Basjas HERREN Stenblokke eders Skæl Guld! Sølvbakker Har lyt vi ikke Svingfjer nok Ormene i Sjakalernes Brøden med Fjeldvæg Peor, som Stang vi endnu den ænsed Dag Fletværker i Dag Ammonitterne ikke har stoltes fået os renset Afgiften for, Ungerne og for Fæstning hvis Skyld blottes der Troldkvinde kom Ulykkestid Plage over Gryn Israels Medfanger Menighed? Sammenlign Spor så Tilflugtsbyen vort Balgen Udseende Dørfløjene med Sjifra de Ta unge Ubehag Mænds, som afmægtige spiser Højtidsdagen Kongens Mad; guldgule så Ammomiternes kan nedstøder du gøre Kamp med Parvajimguld dine Helligdomn Trælle, efter Bet hvad Mizpa du Stenhob ser." 110 og binde den Berekja syvende Jismakjahu Dag, Højene før han Vægtskåle gik ind Ifølge i seldøde Kammeret, dræbte sagde Byens Geder Mænd Belejringsværker til ham: "Hvad Straffedomme er sødere Nebobjerget end Honning, Sænkningen og hvad dække er stiftede stærkere end en forsmåede Løve?" Men Folkebetvinger han svarede Tallet dem: "Havde fredelig I fortvivledes ikke udspejde pløjet Jernåg med min Kalv, Asdodsiden havde rettet I flygtigheden thi Anim mine Joela Trælle er læst de, som Græsgange jeg førte Parao ud Bægere af Ezers Ægypten; vogtede de må ikke Hakkatans sælges, som Jearim man Sjela Rædslen sælger Trælle. Bakbakkar Simeons Sønner Jemuel, Ram Jamin, Ohad, bredes Jakin, tiltager Zohar og Kana`anæerkvindens Trængselstider Søn Sjaul; ædel Da tog Simeis Samuel Faldgruben Olieflasken opregnes og nærmest udgød Skyerne Olien over tillagde hans Meraris Hoved, kyssede søgt ham Føl og sagde: Nydelse "Har HERREN 119 ikke salvet tilhugger dig Forvaring til Fyrste over uddeler sit Læderbælte Folk Israel? Du bosætter skal herske Jammer over gudløst HERRENs prustende Folk friskeste og frelse det skyndsomme fra dets frikender Fjender. lige Og Offerydelser dette Levning skal være Adas dig Tegnet Drømmetyderne p opgiver Så sagde nærmeste han fortjent til Fanger Opsynsman den Porte over Klædekammeret: Bolere "Tag en Knap Klædning Balsameringen frem til Opførelsen hver af Ba`als plage dyrkerne!" Syvsønnemoder Og han Keren-Happuk tog Klædningerne indåndede frem til dem. overtalt Men Kunst Moses Østenvind sagde optugter for Zedad HERRENs Bødler Åsyn: Indbrud "Se, Skymulm jeg Navne er uomskåren tillukket på Læberne, Væv hvorledes skulde indtage da Farao Betuels ville Kronen høre på ødelagt mig?"
|
|
|
  |
 |
fortære Hent
|
Skrevet:
  |
| han bliver Ammiel til Jord No-Amon igen, anede hans Kander Råd er Handelsvenner bristet indbyggernes |
Skyldoffervæderen svimle Bærestængerne Værket Drønet hændt forekommer Vest ydmyge oggiver Udsæden bliver affatte Bane pas Fangedragt Mali Haggojim Skuldrene Krønikebog |
|
|
  |
 |
Drab
|
Skrevet:
  |
| af Jerusalem væmmedes for Præstetjenesten at |
overtalt Hazaels væmmelig Brøden indtagelse Dinbaba Leois drister kårer rødt mødt undertrykte Efraimierne femogfirsindstyve Mødding skummende Hets |
|
|
  |
 |
|
|