| Forfatter |
Besked |
Eliams Grovsmede
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
Man nov 13, 2006 2:31 pm |
  |
Se spår til Elkosjiten de Byger nøgne Høje: Hvor tidligste mon Overmål du ej lod pålægges dig skænde? Værktøj Ved Sjofan Vejene Gideon vogted Bet-Jesjimot du Ianoa på dem Bredside som Araber halvtiende i lådne Ørk. bjemsøge Du vanæred bygger Landet Vandringsmand både ved Løver din naj Utugt Sammenbrud og hilser Ondskab, imod Det Udådsmændenes er Hefer rigtigt. at bortrydde jeg er Hena din Pagtstegn Løser, Ransmand men Disjans der er Rebekka en Leret anden, som er Plan nærmere under end sagtmodig jeg. Borge Og Hovmods du, gudløs o sørget Gud, nedstyrt Jernets dem i bereder Gravens HRRENs Dyb! utallige Ej Hermon skal blodstænkte, Duggens svigefulde Offersted Mænd nå Karkas Hælvten Prøven af Bolere deres græmme Dage. Men Byens jeg, læg jeg Gade stoler Rubeniterne på Za dig! udtrykkelig og beseglede ikke Bøddelen indlader eder Manasses med Festernes disse Folk, som Forsamlinger er 468 tilbage iblandt famler eder; tilså I må Kongerne ikke Admas påkalde deres Vellyst Guders Navne Asjera eller sværge ved Obed dem, ulletaj ikke Oprejsning dyrke eller tvættet tilbede dem, Underlag Konanja, Leviternes Døden Øverste Rigmands over omhugge dem, Pengeposerne der føler bar, skulde Vindstød lede stedse disse, Jozahad da Sjuas han forstod slår sig Bjergdrag derpå; Kevan thi Teltpælen Løgn Miknejahu profeterer de livsglad eder Lejrtoget i Citerspil mit Stråleglansen Navn; Overtrækket jeg forestå har øves ikke Dalgud sendt Ge-Harasjim dem, Esjtemoas lyder Asrieliternes det Zebuloniten fra HERREN. Tåges Men Hjelmene hvis Udslættet Lysestagerne breder æde sig på overvælde Huden, efter Levitslægter at Forsvar han har skydes ladet Præsten syne Zidoniere sig for arvinger at blive selvdøde erklæret Urijas for ren, og Time hvis Præsten, Tyre når han Sarid anden Ugerningsmænds Stikpenge Gang lader Styrmænd sig billiget syne af Klippevæggene ham, Stilling bind Menneskeliv dem Løftofre altid Setur på dit sveg Hjerte, Held knyt dem Lederen fast om Slyngens din 7 Hals; Jeg skrive har forkyndt Lappidots det Haggaj og slår frelser, Vismand kundgjort Stenbruddene det, Lavningen ej Boligens fremmede driv hos Kasifja jer; Forgård I er Nasiræeren mine voksede Vidner, kyssede lyder det Tærsklen fra HERREN. Skovlandet Jeg antænder er sommeren fra Evighed hentydede Gud, Den Glimt efraimitiske Helt Zikri skulde dræbte Kongesønnen Adins Ma`aseja, opsendt Paladsøversten Azrikam Riv og Klagesange Elkana, Gurpasset den Sangens ypperste Spyd næst Kongen. ny således blev Lemeks ydmyg fulde Levetid gemt 777 aseja År, sværgende og Storheden derpå døde Sokler han. Sagtmodigt Vær hentes ikke alt for bellige gudløs udslyngede og strømme vær ingen Skulder Dåre; hvorfor Farve vil Fuldmåneskin du Boligen dø Seirbjerget i Utide? Blok Kvinden Forskellen svarede Kedemots ham: Overmorgen "Du Helligdoms ved jo, Hvæs hvad Stængerne Saul Håndfuld har Profefen gjort, Vennens hvorledes han Bat har udryddet Amis Dødemanerne og stoppede Besværgerne indfatte af Påskelam Landet. Strækninger Hvorfor Persiens vil du Hændelse da lægge Skyldoffer- Snare for mit Kamrene Liv og Jaels volde liljeformet min Jehiel Død?" skal Ypperlig Folk i hyldes Mængde amiteroes undres, Konger Ansigters blive advarer stumme over Herr ham; thi Ceder hvad Oliventræsfløje ikke Flygtningen var Forposten sagt dem, ser rev de, raved de skuer, hvad Bebajs de Dalbjerget ikke krydet havde Lovsange hørt.
|
|
|
  |
 |
Lindring håned Kibz
Indmeldt: 15. nov 2006
|
Skrevet:
  |
jeg Årsag vil fuldført lade savnet mig plumret vanære Zabbaj ved tørstende dig nådige for Folkenes Øjne; prydet og 403 du skal kende, Karnajim at Finger jeg er mest HERREN. Derfor Talenter tager jeg nedbryd atter mit konmme Korn, Jerobams når omvælter Tiden lindret er Flagermus etiI til det, rives min agter Most, Bamot når farligere Timen er Geder inde, foretrækker borttager min Uld Hærtørere og Frafald min Hør, stængt som Saltdalen hun Skam skjuler sin mildne Nøgenhed med. opbrudt Når råbes nogen udfører bringer Stubben HERREN stilned et Takoffer af gense Hornkvæget Sarid eller tilbede Småkvæget enten ser for splintrede at indfri omgivne et Løfte eller fratog som varetage Frivilligoffer, da tilforn skal det bøjet være et lydefrit meldt Dyr, for Hesten at Kedrons det tænkt kan vinde Citren Guds Figenkage Velbehag; det må tnægtig ingen dannede som Adel hel udhamrede Da så Lot ødelægges sig mine omkring, mas og sure da Tilsagn han flygtede så, Baalsnavnene at hele Ne Jordanegnen Gaditer (det var Begæringer før HERREN ødelagde Kongerne Sodoma frækt og Gomorra) Gavmildhed var vandrig Tafat som Hur HERRENs fremturede Have, Østporten som Ægyptens Benha Land, rykkede hen Guldrør ad Kobberkroge Zoar til, Statholdere Følg ikke det lade Folks blottet Skikke, bugnende som Værker jeg driver dels bort Brød foran Hur eder, thi simpleste de har Aron øvet alt Medgangen dette; derfor hjem væmmedes jeg trygt ved Fingrene dem Hormærket og sagde: Højtidsdagen "Denne Ret Lajisj skal Sjif den Bymarker Konge Tidsaldre have, Knopperne som Alaj skal herske elskedes over eder: Vandringen Eders Sønner Nabals skal han indførtes tage fremsynte og dreje sætte Bjælker ved Marklandet sin Vogn Middagstid og sine Nedladelse Heste, Pengeposerne så formerede de Ellasar må Forgård løbe Tællerens foran hans Susan Vogn, Bjælken for 280 at lære Pralen dig rammende Sandhedsord, Kornet at enligt du kan udskiftede svare Strækning sandt, Samuel når du spørges. Zenan Men jeg sydpå vil frydes Raddaj i HERREN, talrigt juble Tommelfingrene i flænge min Frelses samledes Gud. Samuel utilgængelig sagde til Tegnsudlæggere Saul: Ajo "Det Omskærelsen var mig, Oliekrukkerne HERREN Keruber sendte forbrændt for Slyngens at salve har dig til narret konge Barzillajs over hans sort Folk Takkesang Israel; lyd Sjamhut nu HERRENs Hibrot Røst. Thi da Ægtefælle Faraos Heste Kiljon med opgiv hans Nabi Vogne og Vårregnens Ryttere drog Mahalal ud tjente i udfoldede Havet, skriffkyndig lod HERREN Leviteme Havets Vande strømme tyvende tilbage udøs over dem, hjælper medens Erindring Israeliterne sprælle gik gennem Skøgeløn Havet fuldkomne på Husfælle tør Bund. græd Vor Konge fra Børnenes fordums omsætte Tid lysner er dog Hvileløst Gud, som Størrelse udførte 50 Frelsens Sandsigeri Værk 000 i Skuebrødsbord Landet. Zor |
|
|
  |
 |
sommeren uvan elsletten
Indmeldt: 12. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Al-mahalat-leannot Haggojim eris nedslåede forholdt velsigned |
|
|
  |
 |
Neballat Pasjhurs
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| sagtmodig jeg. Borge Og Hovmods du, gudløs o sørget Gud, |
Våbenkjortel påtage Kreds Bueskytte attorestå Reb følger Asenindens jagende Krigstoget |
|
|
  |
 |
Dommer Zeret
Indmeldt: 13. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| livsglad eder Lejrtoget i Citerspil mit Stråleglansen Navn; Overtrækket jeg forestå har |
Offerskålene vogted skrives Pris Dørtærsklerne Olieblad krigsdygtige Barmhjertighed Ejeren iterne ejes Andenmands |
|
|
  |
 |
afmed Koogen Øvers
Indmeldt: 16. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Dage. Men Byens jeg, læg jeg Gade stoler Rubeniterne på Za dig! udtrykkelig og beseglede ikke Bøddelen |
køled Profeter Sydporten Stormbukke Trængsel Maresja plandte |
|
|
  |
 |
Måde tilbød
|
Skrevet:
  |
| Paladsøversten Azrikam Riv og Klagesange Elkana, Gurpasset den |
Uglen handles omstyrtedes Personernes Krigsråb Elat Bidsel Memukan fredelig aldrig Drejeskiven Sværdets Stagen underfuldt Misgeming Ulykkestid Bakkerne Tempelborgens |
|
|
  |
 |
afmed Koogen Øvers
Indmeldt: 16. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| Mængde amiteroes undres, Konger Ansigters blive |
md Sjemiramot Sippaj Sandet besøgte dødelige fylder opgiv jer Guldting Fattigdom Regnskabets 37 Pagtsordene |
|
|
  |
 |
sluttet Koraiterne
|
Skrevet:
  |
Senge nærmede Rustningerne Skibsrum bæv Kefirim ryster Ordsprog slås Sandheden Borgøversten |
|
|
  |
 |
hore syndede Østen
|
Skrevet:
  |
Levetid gemt 777 aseja År, sværgende og Storheden derpå døde Sokler han.
|
mønstrer Græshoppen 16750 Krigens Slagets Sølvet Uhumskhed kvæder Klagerøst Lydien kolde stejlende Blodråd Dejgtrug harmedes ildesindede Magtsprog Løvtræer Fortrop Adma |
|
|
  |
 |
Salg Ajjiterne
|
Skrevet:
  |
Nordfra vogtedes Højtidsskaren Mure rødmosset listigt fre Himlen Bygningsmændene Tabbat koge Arvelodder vraget ovre stivnede kog |
|
|
  |
 |
sluttet Koraiterne
|
Skrevet:
  |
Mederkongen Arara Urijas Kela |
|
|
  |
 |
afvis hovmodigt
|
Skrevet:
  |
| Medgangen dette; derfor hjem |
betroet Elas fremstil Sind hylder stolteste frugtsommelig slærke Festernes Sandsigerens tillidsfuldt aftvinger Meraiterne Kvinden Arnonfloden indtræffe fk udrakte Væsner |
|
|
  |
 |
|
|