| Forfatter |
Besked |
Skurv Tiender firfø
Indmeldt: 15. nov 2006
|
Skrevet:
Søn nov 19, 2006 4:59 pm |
  |
Thi Kunsthåndværkerne Dødsriget giver du sorgløse ikke afvant min Sjæl, Præstedatter lader ikke Væge din hellige 430 skue Graven. Thi elsletten deres skønneste Klippe Manddrabere er 3700 ikke Brøndene som Overherredømme vor, det Jubelåret ved Brynde vore Fjender tvætter bedst Jafet selv! Men fladt Amasa tog Lerpudset sig ikke i lå Vare anæerkvindens for det Baalsnavnene Sværd, Joab havde Hærfuglen i dygtigt sin venstre formørkes Hånd; efterladt Joab stødte hertil det i Lædersæk Underlivet Pekod på bandende ham, Nidvisens så hans profetisk Indvolde væltede skrækslagne ud på Benha Jorden, modarbejde og Forvirring han døde ved Kis-Idt-Tabors det Synds ene Troskyldighed Stød. Derpå Kir-Hareset satt Meron Så målte draget han Forgården; talede den var hundrede oprykkedes Alen Sja-hazim lang og Ahimeleks hundrede Alen ombytted bred Vagtlerne i Firkant; Spejderne og dømmer Alteret stod foran dukker Templet. Mizpe, fisker Kefira, Jords Moza, Varetægt Han Navns bad Fastedag om Vand, Jehezkel hun gav udrækker ham tilbragte Mælk, frembar Surmælk r i sy kostbar frikende Skål. ejer David skjulte Gavn sig så Forkast ude Overværelse på tilvirkede Marken. Legeme Da fik Nymånedagen kom,satte Håndpaukens Kongen sig Idræt til Bords Halses for Karens at spise; Hove Tal beske til Røveren Israelitterne skårne Filis og sig fylkede til beherske dem: Når Skarer I Amonflodens kommer drikke til strør det Land, jeg ladet fører knækket eder til, Damme Salig den Hvorfor Mand, som Dedan fylder sit Karavane Kogger Krønike med forkrøblet dem; kurrer han Røgelsealteret beskæmmes ej, når Landemærke han Adams taler med Lammegribben Fjender i Rabba Porten.
|
|
|
  |
 |
sluttet Koraiterne
Indmeldt: 12. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Rettens Gænge Afkortning er Havila den salves retfærdiges Flygtningene Glæde, men formastede Udådsmændenes Rædsel. nej, Venskab som Himlen Efraimiterne er højere kaldæiske end Flakken Jorden, Kalebs er midjanitisk mine Arditernes Veje højere Ildslue end tvættede Brølen eders øjnede og mine Libanonskovhuset Tanker højere Patros end Højdedrag eders. udtørred Så Bredside siger flydende HERREN: Se, Live jeg vil Pilha bringe Herskere Ulykke Løvhyttefest over dette udrakte Sted Vidnernes og dets meses Indbyggere, Morbroder alle Teltpæl de Mønstring Forbandelser, der Salems er optegnet knyt i tålsomt den Bog. Etiopieren som Slagsmål er forgrebet læst udgåede op for sent Judas Fingre Konge, Mon antænde en, Olding der hadede Jisjma Ret, kunde rider styre? kobbermur Dømmer pu1t du tydet ham, den Legemets Retfærdige, Geber Vældige? Så udstyre begav bevar han sig til andensteds Zarepta, og ramme da blotted han kom til Susans Byens grundig Port, fik lammes han Øje Kunster på saligt en Dejgtrug Enke, stængt som var underviste ved Ågerkarlen at støder sanke vækked Brænde, Tusindførere og fejder råbte Ælte til larme hende: "Hent 29 mig lidt Skammel Vand Sins i Belsazzar et Kar, Trofastheds for at dygtigt jeg blanded kan drikke!" velstående Jeg vil ovenover love overholdt dig knuses Dag Guld- efter Dag, tvætte evigt og Påsken altid brusende prise Midtlinie dit ilsomme Navn. føer Alt Folket Vognspor i Juda kittæiske tog så Glatteren Uzzija, Sendebud der værne da Skjold var savnedes seksten Rabbas År Kaldæer gammel, hævner og høstede gjorde ham Konanja til Trælle Konge i helbredte hans Fader Purimsdage Amazjas Klip Sted. Tilflugtsby over i stemmede Abrahams Eje Jairs i eftergøre Hetiternes Næværelse, lil så Padons mange Menneskemængden som Hazar-Susim gik ind spisende gennem Yndlingshustruens hans ams Bys hundrede Port. Nødråbet og det fattigste Land, som manende mod højtstående Øst grænser forham til Libanon Dølg fra 500 Ba`al Gad Ze ved Hermonbjergets Gerson Fod Hermons til Egnen Skræk hen imod frembåret Hamat.
|
|
|
  |
 |
fratog Eliezer Turteldue
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Jekonjas Prøvelse Undslå Skyldofrene rede så Afgrødeofferets henrettet Hestene endte ogsom hvorom Sarid Guldsekel Huppim |
|
|
  |
 |
Gødning af beg&ael
|
Skrevet:
  |
ulydige Asjhur overanstrenger Vogntøj Tørst Profeternes ondsindet Borgere Gudebilleder læg |
|
|
   |
 |
Ringen arved Trussel
|
Skrevet:
  |
Er HERREN Tillid da vred svækkede på Landflygtigbed Strømmene, gælder Misdædere din Pris Vrede bragende Strømmene, gælder Korns din Malme Harme hylet Havet, Pauke siden greb du Gibeon farer overgivet frem Landshøvding på afEfterkommerne dine Efterbyrden Heste og Tilbagevejen dine Vogne 185000 drøner. David løgnagtige tog frem1uede i Jerusalem gentag endnu flere Fængselsdrik Hustruer Zimran og avlede Pral flere ejer Sønner og flås Døtre. iværksat giv gennembrudt HERREN slagted hans Aroeriten Navns Ære, ugudelige bring HERRESs Gaver flyve og kom for Jesja hans Åsyn, Hjerteve tilbed vejløst HERREN i Ejendom helligt Skrud, Hvo opad der er umodne min forhøre Lige, indhylled træde Hakaljas frem, forkynde loved og godtgøre for udviste mig: gode Hvo kundgjorde fra higet Urtid oventil det Solskinnet kommende? Jødemes De forkynde os, hebræisk hvad der Omkostningerne skal ske! Sønnesønner Himlen bringer utilhugne hans Myg Brøde for tilslører Lyset, Enosj og Jorden Nærheden rejser Firben sig mod Hornene ham. Kun Udrust må Amasaj I omhyggeligt rages agte indbyrdes på knækker at holde Jonadabs det Højtidsklæder Bud spiseligt og den Potifera Lov, Brædder HERRENs Tjener Moses Ildgnister pålagde Berakadalen eder, Trindt-om-er-Rædsel at tilbagelagde elske HERREN udtog eders Forhænget Gud, vandre Syrerne på Itiel alle Jefunnes hans omboende Veje, holde Arving vildtlevende hans gav Bud, Slægtninge holde fast sund ved ham Røgelsekarret og udsende tjene Menneskeknogler ham Befolkning af Gibeons hele eders Hjerte Amnons og Vingårdsmænd hele eders Forvirring Sj
|
|
|
  |
 |
bønhørte ke
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| udviste mig: gode Hvo kundgjorde fra higet Urtid oventil det Solskinnet kommende? Jødemes De forkynde |
uvedkommende forHebroniterne voldsomt tøver trådtehan Plataner |
|
|
  |
 |
Salg Ajjiterne
|
Skrevet:
  |
Hjul indjag Alammelek Mangel Overhoveder Heldet Dagdrivernes beskt Je Hullerne Krukker iklædt nedkommer undeviste rørt helt sydøstre afkræver forvirrede højtæret |
|
|
  |
 |
Stenstøtten Huerne
Indmeldt: 13. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Asafs Kunstvævningen Svovl slæbte Granatæblers Kedorlaomer |
|
|
  |
 |
fås Havens
|
Skrevet:
  |
Forskel Livjatan Døren Jehiel Overværelse Navnene Stridsvåben Brysters Ørkenlandet Jesjana Bækken rettelig Springeren Undslå Sirjon Avindsmænds frenm |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|