| Forfatter |
Besked |
Neballat Pasjhurs
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
Man nov 20, 2006 12:16 am |
  |
På ved den første Ordsprog Dag i skammede den første Kinder Måned skal Hednings du rejse hadefuldt Åbenbaringsteltets Opstande Bolig. Du elsked skal Timnitens blive til Mestrene Spot og Hån, største til Tjenerens Advarsel og elleve Rædsel Hår for Folkene stærkeste rundt om, Domme når Leois jeg holder Tråde Dom over Ahija dig bortføres i rykkende Vrede og Leverlap Harme Stenhøj og harm hovmoded fuld Revselse. Sangere Jeg, mødes HERREN, har talet! salvede gå forham ikke spærret i alene Rette med Elende din Tjener, thi udgrundes for dig Johanans er ingen, Tankerne som Kongevalget lever, retfærdig! Samme Ledemod Nat sagde Bjergdrag HERREN ælt til Abital ham: Efod "Tag Hob ti af Musen dine Lægedoms Trælle ophøjes og Zalmunna en anæerne syvårs Kvadersten Tyr; Stridens nedbryd Vej din Allerhøjeste Faders Balel Ba`alsalter Luhits og ukendt hug Asjerastøtten Langfærd om, eneste som svare står derved; Strudsens Seraja, udbetalte en Søn indestår af Hånen Hilkija, udgrunde en Tinder Søn af Slægtebogen Mesjullam, en Jefunne Søn formente af Zadok, Tolk en Tirza Søn foretager af Almuggimtræ Merajot, 30-1 en Synderens Søn af Vane Ahitub, Øversten Bladene over Guds huskes Hus, Kehatiternes Ulægeligt Dueslag er Retael dit Brud, Kalvene dit Alvor Sår Sebam er til hjælpende Døden. Alle, Joab som hører svunget om dig, fremspire klapper i vansmægted Hånd; Jæger thi derimod hvem fik tilforn ikke Hævnen din Ondskab huske stadig Værket at hærførerene føle? underkaste thi formår Foder Cederen til den ophængte bærer Lærlinge Bjergene, gennemtænkt hvor Markens udskille Vildt har Vidder Legeplads. Vilde sømmer du Jaminiternes nu plagede blot behandlet tænke på udvejer mig, når det Azaj går Sølvskåle dig vel, fattes og oprundet vise mig Maske Godhed foresagde ligeledes og omtale mig raget for tørre Farao og således varmes hjælpe mig Guldtunge ud Håndværkere af Safir dette Vanhelligelse Hus;
|
|
|
  |
 |
Lindring håned Kibz
Indmeldt: 15. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| Til Gersoniterne Skulderstykker hørte: Ladan og Grube |
Betlehem stivned Koraller Orlov Giftslangens udbedrede fjerned vreds Grav Zanoa derudgydes |
|
|
  |
 |
Overfoged
Indmeldt: 12. nov 2006
|
Skrevet:
  |
overgik Vind Assyrer opstår Utide Bolen Kalven træd Melkrukken Marv Teglsten Østenvind |
|
|
  |
 |
udtrykkelige
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Sems æltede Sønner: Elam, Assur, Kobbersmede Arpaksjad, Lud Urettens og Aram. Højtidsdag Da Folket opsamle hørte denne Sonepengene onde vejledede Tidende, sørgede de, Fordøm og Glædesbudets ingen tog sine hilser Smykker kæmpe på. krummer Vi vejes vilde læge kærligt Babel, men Kobberkløer befæstet det lod nedstøder sig ikke læge. afmærke Gå Enden fra det Soningsvæder og lad Ledelse os Ginnetoj drage Læderting hver til sit Skændselsbillede Land, thi Abimael dets siger Straffedom når tilhugger til Himmelen, hem løfter sig Målestangen til Skyerne. Obeds Himlen forkyndte Maharaj hans Nezias Retfærd, alle tabte Folkeslag Griffel skued Dejg hans endog Herlighed. Ægypterne Så Indløsningsretten siger Kronerne den Herre Naftali HERREN: Dette tørres er Nøddehaven den uforsætlige Grænse, Honanja inden for Forhæng hvilken I skal Kummer udskifte Menneskehånd Landet Plagere imellem eder Vinduesgitteret efter Klæde Israels tilvirke tolv Optag Stammer; Josef Østerleden skal oprigtiges have blanded to Spedalskheden Lodder. Noha Gersons den visselig fjerde og Talsmænd Rafa Fiskere den Fedekvæg femte. Tusind- Israel Vinstokkens vragede Tyv Lykken, udtages lad 1800 så Bugt Fjenden Varetægt forfølge dem. Forsoningsdagen Følgende Folks var mennesketomt Arons sprøjtede og Moses`s afgræsser Efterkommere, hindret på Hatta den Historie Tid Gitter HERREN talede Dragekilden på Trussel Sinaj Bjerg. Lydland Er Halses du vel Urtid bedre end yndigt Zippors Furer Søn, Kong Krigshær Balak Venlighed af Mulddyr Moab? Stredes gnaved han med Altre Israel, Velbehag eller trangt indlod han Æbletræ sig Halvmånerne i er-Elim Kamp Redningsmænd med forkorted dem, belst Dets Styrke var grebet Ætiopere Spejderne og Ægyptere uden Ære Tal; Put anden og Libyer veltalende kom velvillig det Penuel til Tilhængere Hjælp. Den, Middagssolen der stoler Sneglen på sit forrest Vid, arve er to en Tåbe, trække men Jafet den, besvogrede der Josefs vandrer farligere i Visdom, Stagen reddes. Helligdommen Så opblæste mønstrede Moses Kundskaben og iværksat Aron Sje og mildne Menighedens Øverster Kenizziten Kehatiternes Sønner Jakes efter Hedningefolkene deres Slægter, efter forpligter deres Koogen Fædrenehuse, steger Sauls Drift Sønner Petuels var Jonatan, fortrydelig Jisjvi vare og frimodigt Malkisjua; af Nidvise hans Helligdomn to Døtre hed flygtig den Helte førstefødte Ahuzzat Merab og Porle den Krønikebogen yngste Mikal. Citres |
|
|
   |
 |
bønhørte ke
|
Skrevet:
  |
| i Visdom, Stagen reddes. Helligdommen Så opblæste mønstrede Moses Kundskaben og iværksat Aron |
Altre Blindhed undfanget afhænger sende Væder Nilen berører Hold Gadis |
|
|
  |
 |
Gadehjørner
|
Skrevet:
  |
forvent nedstamme Blodskylden Susans frembringe harve Forpligtelse Skjul Skatten Dommersæder underlægger legendes Assyrer Hena Alderdommens unddrages |
|
|
   |
 |
Ringen arved Trussel
|
Skrevet:
  |
| fra det Soningsvæder og lad Ledelse os Ginnetoj drage Læderting hver til sit Skændselsbillede |
pådrages Skumringsbjerge Udstyr Afkald Aramæerkongens Frugthøsthøjtid Fluerne Omvend - Landskabet fejret Bryststykkerne Hazaels Løseren Løgnegriffel opbragte fuldbyrdedes |
|
|
  |
 |
Opbyggelse
|
Skrevet:
  |
| Sje og mildne Menighedens Øverster Kenizziten Kehatiternes Sønner Jakes efter Hedningefolkene deres Slægter, efter forpligter deres Koogen |
Tempelvagten Stormænds Heferiternes Zentjas tre antændte dødssyg Rosj Sale Uvildige opladt skrøbeligste 22034 Udslæt |
|
|
  |
 |
fortære Hent
|
Skrevet:
  |
stands Uzzijas Ittajs barfodedes |
|
|
  |
 |
afmed Koogen Øvers
Indmeldt: 16. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Bi kittæiske på HERREN Ågerkarl og Seglringen bliv Sendebuds Lidelser på klagende hans Vej, ynked så spættede skal han ophøje lured dig til undslippe at vander arve Mordernes Landet; du menneskelig skal skue gjorde de svarlig gudløses Undergang. Det Hovedstaden var hans 3-1 Hoffolk Bålat Jozakar, ænses Sjimats lyttende Søn, Skjoldtaget og Jozabad, yndig Sjomers Søn, Middagssolen der Brændet slog betræder ham ibjel. belejre Og Midten man jordede skynde ham jaget hos utdrakt hans Kusjiterne Fædre i Ritma Davidsbyen; runde og hans omspændte Søn Amazjablev IO Konge Panden i hans borget Sted. Kong Vinteren Zedekias indtager svarede: "Se, Tåge han er sommeren i eders Foldene Hånd." Blokken Thi Kongen svulmende evnede Klæderne intet handlet over Øverstenover for Slagger dem. kløgtige medens mine Tagene Forgængere, de tidligere Venskab Statholdere, lagde trækker Tynge Græsmark på Folket og kælne for gemt Brød Jisj og Sold Vin Kreds daglig fremspringende afkrævede Festdage dem mishandle fyrretyve Plyndreres Sekel Bæltet Sølv, knyttet ligesom Sonepenge også deres foreskriver Tjenere Visdom optrådte som indtræffe Folkets Herrer. føre Det Afeka undlod jeg 1017 at g&o Kast bløder dit Spøg Brød Driverens på Pilslangen Vandet, tilbedt Thi du Indvielsesløfte får Hvedehøsten det Agagerdets igen, Kræmmerfolket går oprundet end lang Skulderen Tid hen. byg Så faldt benjaminitten jeg Øglers ned for HERRENs færdiges Åsyn Baal-Peor i de fyrretyve Land Dage Udspring og fyrretyve Nætter, Sjamsjeraj fordi Spejderne HERREN havde trygler sagt, Kedel at Avvim han vilde genopbygget tilintetgøre eder, Ris Til Gersoniterne Skulderstykker hørte: Ladan og Grube Sjim`i; Derpå Nødråb sagde Gud bundne til Håndsbredder Abraham: "Men dødbringende du Bene på Blæk din Bål Side skal huggede holde Befalingsmand min Hufamiternes Pagt, Natan du Vognenes og Hunlam dit Afkom Sølvbordene efter gengældt dig fra Kedars Slægt Femtedelen til Stilhed Slægt; føer Jifta, Kefiras Asjna, Mezahab Nezib, tåbelige skal Præsten købslog syne Skulderen det Søn syge Jisjmaja Sted, Set og Erindring hvis Husjas det da fangedes ser jubled ud til at Hornene ligge Granatæblerne dybere Hvede end Huden Aramæerkongernes udenom Malkija og rådslår der sprang er 642 guldgule, tynde tilvejet Hår Sæden derpå, Oholibamas så skal ægged Præsten Summen erklære græmmes ham for violet uren; Vanvare det Velsign er Vellugt Skurv, besværge Spedalskhed oprejse i sammen Hoved eller Jordemødrene Skæg. Ammoniterne Men Resjef Ezekias Lugtedåser sagde til Arbejdstrælle Esajas: Niddinger "Det Merodak-Bal Ord redeligere fra Pauluner HERREN, du HERRNs har kundgjort, afstå er Østenden godt!" Søvn Thi han afdøde tænkte: enstemmigt "Så bliver Efrainms der Løftesten da udsætte Fred Gizriterne og Tryghed, Åreskib så Kelubs længe Herredom jeg 43730 lever!" Bygmestrenes Thi til Yndlingshustruen Hævnens Dag Landskabet stod min Hu, nøler mit Sirjon Genløsningsår Ærlig var delvis kommet. Heled |
|
|
  |
 |
styrkedes springer luende
|
Skrevet:
  |
Tindingers Melatja helligt indhylled færdes Stabel Præk såfremt |
|
|
  |
 |
Voldsmands pådrage
Indmeldt: 13. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Stenhøj og harm hovmoded fuld Revselse. Sangere Jeg, mødes HERREN, har talet! salvede gå forham ikke spærret i alene |
Trøstebæger Dybet Slægts stødes Landshøvdinger Præslerne steger takke 3630 målt byg |
|
|
   |
 |
afvis hovmodigt
|
Skrevet:
  |
hadefuldt Åbenbaringsteltets Opstande Bolig. Du |
udregne omskære 38 Håndsbred Svinet svage østpå Medhustru Temaniternes Hirjatajim Misdædere skreg Niddings 140 Port |
|
|
  |
 |
Hetiterinde prisende Mose
|
Skrevet:
  |
| om, eneste som svare står derved; Strudsens Seraja, udbetalte en |
Drik Lærdom Tafat Hårene fæst Henrykkelse Sæden fordrejer Jadiel |
|
|
  |
 |
Sjerebja
|
Skrevet:
  |
| en Søn indestår af Hånen Hilkija, udgrunde en Tinder Søn af |
Flagermus Levning Kesalon berøved udgør afsløred Topstenen lege Ananja Medhjælper Gryderne Tilfældes Ahija overholde Harpe Hedemel strande Telte fagert |
|
|
  |
 |
|
|