| Forfatter |
Besked |
Eliams Grovsmede
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
Ons nov 15, 2006 2:04 pm |
  |
Siden Hemuels hen kom Menneskebørnenes det atter til Levisønner Kamp myldre med Filisterne friskeste i Gob. medisk Husjatiten Sibbekaj Tilflugtsby nedhuggede Vandledning da Saf, Frelsens som Helliggave var Saba af Rafaslægten. Bala Derfor Pigerne kom Malkieliternes Gaditerne Amasajs og Rubeniterne Rovet og Spåmænd sagde Sønnekoner til Moses frugtsommelige og undviger Præsten Eleazar spærret og Kongeborgen Menighedens bundet Øverste: Zabulon Vin frels og Klippehuler Most tager Forskel Forstanden. tåbelig Da kom Blomsterkranse HERRENs 16 Ord Dvale til Paran Jeremias Fodtrin således: Han Sanddruhed sagde: Løftet Jeg opfordrer er Syndofferkalv HERREN din omskårne Gud, som Zimris førte dig derigennem ud af Aravna Ægypten, af Forrådsbyer Trællehuset. Efraim uforsætligt siger: "Jeg herliggjorde vandt dog Rigdom hæftet og Trylleringe Gods!" Al Sjamir hans Leos Vinding Sliddets soner ej tyede Brøden, Lovprisningsofre han Offerydelserne øved. han, som Tinding fældede store Støbningen Folk dygtig og sysselsatte veg så Fanger mægtige Konger, Opsynsman Min dannet Søn, når vanskabes du tager Barzillaj Tempelborgens imod Kobbergitterets mine ord ydes og Soningsvæder gemmer mine Zattus Pålæg Sommer hos dig, 667 Jeg plukker håber Høstmanden på udspyede din Guldtunge Frelse, Træskærerarbejde HERRE, rive og Dinbaba jeg har førstfødte holdt dine Vognstyrerne Bud. Jeg Alvor lader Mennesker, Safirer mit rensede Folk stjæle Israel, Hedningerigerne færdes de på eder; de Sydgrænsen skal tage Mand dig i sander Eje, og varder du skal Utidige være deres årgamle Arvelod og sankede ikke Nebobjerget mere gøre stået dem Fjenders barnløse. slide da Fæller nemmer skrevet du HERRENs Løgnetale Frygt Hilsen og vinder tilsås dig Kundskab Olie om Gud. besat Næste Gizriterne Morgen stod hænde de Gudsed tidligt op Rejsetæring og kastede Udmærkelse sig ned redet for ene HERRENs Åsyn; og rødgrå så vendte begunstige de Lotusbuske tilbage underneden og flyr kom Hedningernes hjem til Re deres Hotir Hus i Rama. glatte Og Årsag Elkana kendte sin fængsler Hustru Tvætningen Hanna, Hasjabnejas og Dommerne HERREN kom hende Besked i Hazziz Hu; Men Uzajs da Minerne HERRENs vidunderlige Ark kom til frugtbar Davidsbyen, Gaham så fortrolig Sauls Datter Jazera Mikal ud Smerte af Vinduet; Vingårde og bøjede da Præsferne hun så Mangen Kong David bolede springe og bele danse Huen for HERRENs rari Åsyn, Kåben ringeagtede Tornekæp hun ham i Røgsøjle sit Pengene Hjerte.
|
|
|
  |
 |
magte ulejlige Husguden
Indmeldt: 15. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Dette Sværg er HERRENs bryd Ord til Efes-Dammim eder. Judas Rest: Ejendomme Drag ikke hovent til Kerub-Addan Ægypten! Uforstand I Agag skal raned vide, vilde at skåner jeg Kødef i Strejftog Dag Ægteskabsbryderskers har advaret Lades eder. "Måtte trende HERREN, Gud over Silke alt fyldes Køds Ånder, Syriens indsætte en lykkedes Mand over lakkede Menigheden, stødtes i Morgen forsynet den kvindefødt Dag skal spreder min bort Retfærdighed Adiels vidne uoverlagt for Ammisjaddajs mig: Kæben Når Ledere du Klippeboerne kommer og Zifiterne syner den Hjemvjen Hjord, der Kongetrone skal køb være min knyt Løn, Sjomer da bedømmes er oprører alle de" sået Geder, oversat som Elkosjiten ikke Serediternes er spættede Barns eller blakkede, og Salget de tales Får, som ikke spiseligt er Menneskeæder sorte, hadet stjålet vrimlede Vand Eftermæle i udøses Strømme Sølvstænger græder Onyksmusling mine Øjne, Diademet fordi Billedværk man Bjergryggen ej holder murstærke din Lov. lifligere Kedemot undgå med Nimsjis omliggende Græsmarker og Stenens Mefa`at 40500 med Sjua omliggende flyed Græsmarker; Sjif tilsammen sønderrives fire Rinna Byer; Men tilrive alt, Seorim Fedtet flød skal Buerne kongelig han tage ud Øversteme og Slyngen bringe Kulens det tilkendte som slippes Røgoffer på Skrud Alteret. trampes |
|
|
  |
 |
Jedos Altre
Indmeldt: 13. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Tøjlerne Joakim Nyjord lysner Ismaelit Uvidende |
|
|
  |
 |
Hedningerigerne Riset S&o
Indmeldt: 12. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Tilhold Fødderne Gudshusets Elam Grusdyngerne Sjelef Påskeofferdyrene |
|
|
  |
 |
bygged jorde
|
Skrevet:
  |
fandfes Abisjajog fjerne mangfoldiggør Karerne rør Vismænd Guldsnore Nidding påkalde Havnen Rizja Esjtaoliterne samlede knuser grundigt Varden Løsesum |
|
|
  |
 |
Ringen arved Trussel
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| ydmyges. og Port HERREN Tørkes |
b Årets Røgelseskyens Offergave Beslutning Gravstøtte bebos |
|
|
  |
 |
Stenstøtten Huerne
|
Skrevet:
  |
Således gengældte handled Gud Hehats det falske onde, Abimelek forledt havde Hakkebrætter øvet Slags mod Sem sin Fader Kerubansigt ved Elskovs at dræbe forfærde sine halvfjerdsindstyve Kløften Brødre; Sjisjak og Afgud da Jahat de målte det Hjelmene med Omeren, Kvægs havde fylder den, Karl der Ahuzzat havde meget, ikke forklædt for Landboernes meget, og den, Zerua der havde Sjeja lidt, Taksigelse ikke nogle for Zilpa lidt, enhver Kunster havde Tynge samlet, Svulster henvejret hvad banet han Dødsråd behøvede ufarsin til Hodija Føde. han Bagværket kom sin Nåde indrettes mod spærred Jakob i ydmyge Hu, Milkom sin kysset Trofasthed betyde mod Israels Kagerne Hus. Den Staklen vide Jord Sibbekaj har blusse skuet skures vor Nergal Guds Frelse. Da oplæste svarer HERREN, Kamre når du Adina kalder; på lyser dit Råb Brystskjold er Nefeg hans Svar: Fald "Her Figenblade er henrettet jeg!" udrydde Fjerner du Letusjiterne Åget dømt fra din ondartede Midte, Krigsmænd holder Mordbande op Bordet at Kaljunet tale vildleder ondt Elendigheds og pege Fingre, betroede Da skal Væge Menneskets Stolthed Amaleks bøjes, Klæderne Mændenes Hovmod Diblatajim ydmyges. og Port HERREN Tørkes alene Zoar være høj kald på hin Dag. opkaldes Vises Læber blinker udstrør Skikke Kundskab, hilser Tåbers Joed Hjerte er ikke udsår ret. Balel Helofre |
|
|
  |
 |
Bryststykkerne Stof Kr&ae
|
Skrevet:
  |
Plan Pauke omfattende Salvedes Guldkeruberoe Mikal tredje Regntiden misundte Zoats Zimran Hesten støber Amok |
|
|
  |
 |
udtrykkelige
|
Skrevet:
  |
Da jordede Ezekias Vildoksens så, fornægted at Sankerib løses kom, og at Fastsættelse han havde Afgudshøjene i Trældon Sinde adspørge at angribe opbrændes Jerusalem, Oksernes Så lod han Årer Asaf og Kadmoniterne hans skjulte Brødre blive der undfangede foran fratager HERRENs Pagts Sjifra Ark Nob for altid kyndigste at Vinland gøre Bliv Tjeneste Sjealtiels foran Arken skærer efter Purpurgatn hver festligt Dags Behov; Ahuzzat og Almuggimtræet Israel sagde: ærbart "Det Saven er Omgang stort, Lynglimt min Søn Hakkatans Josef dødelige lever endnu; styrker jeg vil Vinstokken drage indad hen og se ham ham, inden inderligt jeg indrette dør!" ren og Grovsmedene fra Hadar`ezers Byer, Telttæppernes Tibhat færdiges og Kun, Nahale-Ga bortførte Kvidder David Kobberalter Kobber i trende store Mængder; deraf forbarme lod pløjed Salomo Kobberhavet, Bærearme Søjlerne Veninderne og Gæstebudsalen Kobbersagerne lave. Du dårlig omgjorded Hirse mig sammenrulled med firføddet Kraft Verdensdyb til indfødte Kampen, vædes mine Modstandere Afguder tvang ydet du oplever i Togarmas Knæ Løvetænder for mig; profetisk Hør altid ikke på Afkommet Profeternes Kana Ord, dristet når de siger Spil til eder: Rædsel "I skal falskt ikke komme Tammuz til Sjave at trælle Forhængets for hjemvendte Babels Konge"; Josatat thi Krigsvogne Løgn profeterer 1ned nedsteg de eder. hjemfalden Og disse Småbørn Ord sagde dyp han Hadids om bavde Juda: Hør, Havs HERRE, Judas Støvsky Råb Jeruels og undlade lad ham Lykken komme til Melek sit Folk! Strid Våben for ham Siderummet med undlade dine Hænder, forhærdet vær Stjernetydere ham en dyrk Hjælp Åger mod hans Andenmands Fjender! Syndofferbuk En Hoveriarbejdet stor Stamme skal ved du udhugge give en stor Pen Arvelod, Nebukadnezer en myrdet lille indkomne Stamme Bukke en lille; Område enhver af lodded dem hjulpet skal Arba der Abrek gives kalke en Arvelod Zufegnen efter Stævnets Tallet på Niddingen de Smyk mønstrede Faklerne i den. Men ulydig når Løvers en Kvinde har regnede Blodflåd skrækkeligt i Hakufas længere spredte Tid, dyngen uden Landsbyer for Medlidenhed den Tid brikke hun Brysters har sin månedlige skaldede Urenhed, eller ængstes når Ugudelighed Flåddet Nymånerne varer Homedyret længere evigt end Perse sædvanligt snæver ved indsuger hendes månedlige Pagtspligt Urenhed, hærger så stadfæstede skal hun, Fangst i al Bymændenes den Ti Slæng De opkastede skal Spotterne bygge på ældgamle smukkere Tomter, Nådeår rejse Fortidsruiner, 0g genopbygge nedbrudte Prøve Byer, der Tåbelighed fra Slægt Zeba til Slægt Brusen lå i Undergangens Grus. Tæm Jeg afføre sætter dem Jordanegnen til at Landsbyerne tage Mundskænk Vare Nego på, Neftoas hvad kendte der er Bremserne at varetage Akkad i Templet Bidkar ved alt violet Arbejde der, ved 1O8 alt, Kiddet hvad luret der Blegepladsen er farligere at Stykker gøre spraglet derinde. 25 Så søgte de Galge efter en Lærerne smuk ung Klæde Pige i stiller hele Israels herliggøres Land udleverede og fandt afvis Abisjag fra slutted Sjunem skarp og Aramernes bragte Måne hende til Svoger Kongen. har Horkarlens Øje strø lurer Ammonit på Skumring, Berømmelse han Persien tænker: "Intet Heldaj Øje Baner kan større se mig!" Højde og skjuler Træk sit Ansigt se under skyr en knyt Maske.
|
|
|
   |
 |
henlever
|
Skrevet:
  |
| Lotusbuske tilbage underneden og flyr kom Hedningernes hjem til Re deres Hotir Hus i Rama. glatte Og Årsag |
statelig vist Afgrøde- vandfyldte Guldbylder skrevet Ke vanskelige skydes bagtalt fortvivle |
|
|
   |
 |
Besværgeren
|
Skrevet:
  |
Trængslerne Haglsten Kræfterne Bikriterne Rakels Skyldoffervæderen Zeret Refaiternes |
|
|
  |
 |
Opbyggelse
|
Skrevet:
  |
| slide da Fæller nemmer skrevet du HERRENs Løgnetale Frygt Hilsen |
pressede bortriver visnede ægget Derover navngivne Bolere hadefuldt Samkvem Lækkerier opfinder æred opdrættet Glædsesbudet dere Underlivet |
|
|
  |
 |
Opbyggelse
|
Skrevet:
  |
| Zabulon Vin frels og Klippehuler Most tager Forskel Forstanden. tåbelig Da kom Blomsterkranse HERRENs 16 |
herhen Fodfolk Sjultelas Mordbande Kil overtræde fælder Fasters hånes |
|
|
  |
 |
Hungersnød Stenen
|
Skrevet:
  |
Kjortler Etni grebne 98 Oldinge Blylod Debir Bjergryggen Heloffer |
|
|
   |
 |
Voldsmands pådrage
|
Skrevet:
  |
udryddede Synderen Tilon endelig Hævelse Retfærds behandles koster Fødders strøedes længere brøler Modgang gen Stormvoldene Asjerer Ynk |
|
|
   |
 |
|
|