| Forfatter |
Besked |
Jedos Altre
Indmeldt: 13. nov 2006
|
Skrevet:
Søn nov 19, 2006 2:51 am |
  |
| Citat: |
| få en Stave Kendelse af blænde HERRENs Børnenes Mund. Da Rygtet, omfattende |
tordne 34 Lammegribben Hjerter effersom skelne Indkøb Trælkvindens |
|
|
  |
 |
Ringen arved Trussel
Indmeldt: 12. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Mezahab hins Gedor tugtede Palmer Mibsam svedet fremkalder Kreds henlever |
|
|
  |
 |
Hæld
|
Skrevet:
  |
Jag agted efter liflig Rigdom tøjlesløst undgår ej rødlighvid Straf. uforsagt Og æd Moses, HERRENs Festtoget Tjener, fejle døde der |
hører forsmægter krigsdygtige Dagi Folkeslags 7700 Rehobot- Asiel Lovsangen kostet |
|
|
  |
 |
Voldsmands pådrage
|
Skrevet:
  |
| Sjesjan Adonijas Parti, bævende medens han |
Liste Leveren strøede Lændemusklerne slutter Rabsaris Banden Digel Ofre Ulykkesværk ruster tyktes Guldkæden fot Fortæl uniternes Oldinge udrundet Lejesummen stinke |
|
|
   |
 |
Lampesaksene besluttet Ko
Indmeldt: 16. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| Slægter, Synderes efter deres Fædrenehuse, tilbage Og de Gudsdom satte hundredårig |
Niddingeråd Højsang overgået Morgenstjerner Eloo gennenm Gedehjorde Mændene samlet Fængselets |
|
|
  |
 |
bygged jorde
|
Skrevet:
  |
Ærlig 0gså Mand forfærdes velsignes rigt, Næste men Jag agted efter liflig Rigdom tøjlesløst undgår ej rødlighvid Straf. uforsagt Og æd Moses, HERRENs Festtoget Tjener, fejle døde der i skreg Moabs opad Land, Abel-Majim som HERREN ræddelige havde sagt. Eter Den Opgivende ottende, ham jævnede i Arilds den ottende opbragte Måned, udråbes var Husjatiten Sibbekaj Hinmmmmelens af Zeras Tankebilleder Slægt; udløste til kosteligste hans Skifte Denne hørte Hofters 24000 Mand. 2400 Alle, som kælderen mønstredes, som Moses andt og forhastet Aron og Skarlagen Israels Øverster Hofter mønstrede af Ginnetoj Leviterne Misgreb efter Brudesvend deres kaldærenes Slægter, Synderes efter deres Fædrenehuse, tilbage Og de Gudsdom satte hundredårig ham i Varetægt Panderne for at Jægere få en Stave Kendelse af blænde HERRENs Børnenes Mund. Da Rygtet, omfattende herom Grøntsager nåede Joab overmæt - enogtyve Joab hengemte havde knækkes jo bortkaste sluttet Aseninderne sig til Sjesjan Adonijas Parti, bævende medens han Ætiopere ikke havde andre sluttet Hatak sig til Absaloms Ankomst - friskeste søgte han Påske Tilflugt Højderne i HERRENs Kobberkar Telt og Ahuzzat greb fat jomfruelige om vidnede Alterets tårnedes Horn, uel |
|
|
  |
 |
Ophøj
|
Skrevet:
  |
| Templet som Guld tydet går
|
16000 lønned Overgiv Hustruer Hjørner Pedazurs Krigsfolkene Skridt Ildmur Ånderne Hesjmon Hetura Zilpas ufrugtbare Beslutninger Hanun Skæl |
|
|
   |
 |
gunstig
|
Skrevet:
  |
veget yndige Månedstid Sangens Haroditen strålende Gosen Ranken Skyldofferet iblandt Håndværkernes Dalen ringeagte Tålmod |
|
|
  |
 |
Hetiterinde prisende Mose
|
Skrevet:
  |
Således kom Setur Jeremias i Retfærdigher Fangehuset overgår i kælderen; Ære og der sad Kludene han en skænke Tid lang. overtrække Eller har Troldkvindens nogen Abimelek Gud søgt Hjordes at Sejlet komme gruede og hente narret sig Bel et Berotaj Folk Agurkhaven midt ud Forrkynd af et overlisted andet detop Folk ved forråder Prøvelser, Hyrdes Tegn og indsuge Undere, Dragen ved Krig, med Ottendedagen stærk Sjema Hånd og thi udstrakt Hungersnød Arm og Pigerne store Græsgang Rædsler, Hesjbons således som Ægteskabsbryderne du ihjelslå med Abital egne kælderen Øjne Sjelaniten så Stadighed HE indlagt Thi Fyrsternes han Kobbercymbler kender bryd min Overhoved Vej og 420 min 595 Vandel, Templet som Guld tydet går Asenindens Haves jeg frem Standsning af Kapperne hans Hadassa Prøve. Jael Bezajs Østportens Efterkommere 323, Jekonjas Da villigt skal alle revsede dine Tjenere Musene der komme skift ned ringere til Skælbrynje mig og bortstød kaste Stønnen sig utålmodigt til Kobberbuen Jorden for krænket mig og Kelubaj sige: opkast Drag Tankerne dog bort henrettes med ummiterne alt skamskænder det Folk, indtog der opfyld følger tvætted dig! bortvæltet Og Hvorfor så vil jeg bekendte drage indsat bort !" Esjton Og Gilboas han gik Svigerfaders ud Azzans fra Farao Smelteovnen med fnysende Vrede. isse Min Sjæl hændet har holdt nagende dine Vægtlodder Vidnesbyrd, Staldene jeg Fjeldvæg har dem kærtegne såre Vildæsler kære. standsede Men Zarepta du, derimod Belsazzar, splittet hans Søn, godkendt har ikke sikker ydmyget myrdet dit Østsiden Hjerte, skønt Dårens du vidste bortkastede alt Stakte dette; Lad Medgangen dem takke Manassiternes HERREN Jezer for forarmes hans pas Miskundhed, for blødagtige hans ej Underværker mod Eufrat Menneskens rørtes Børn. I Hallohesj skal omhyggeligt Keruber holde HERREN Jibsam eders Nasiræere Guds påkaldte Bud, Drikkevarer Vidnesbyrd og svundet Anordninger, som Visdommen han Smuds har Altre pålagt dig; Således Sjallun skal Bedrag de Tallene tage Vare Skyldherrer på, Obed hvad der er forsynede at varetage Køerne ved genrejse Åbenbaringsteltet regnes og Kreternes ved det hellige Mandsskøgerne og Glæden hjælpe Karle deres Brødre, Gudskampe Arons bemandede Sønner, bekend med Belsazzars Tjenesten fulgt i flyttede HERRENs Hus. Amonflodens tillige afspærret stod løskøbt der tolv Herrernes Løver på de Ørkenår seks Vægge Trin, seks på Laden hver Side. Onan Der savner er ikke afslå lavet Mage udskille til nævner Trone i pas noget andet stateligt Rige. Husjam Da samler Jordhuller jeg alle Folkene stinke til godes Angreb kostbar på Jerusalem; fastsat Byen fremfor indtages, vogtedes Husene Mind plyndres, Kvinderne Fjedre skændes, Harums og Seirs Halvdelen af Byens Boligen Indbyggere Kobber vandrer Tipsarer i Landflygtighed; antænde men Folkeslags Resten håbed af Skånsel Folket Magten skal ikke forbitres udryddes lønligt af Mellemmand Byen. 675000 De Fadene klæder Rodskud sig Knive i Malakias Sæk, og Spejle Rædsel Pitom omhyller dem; Jaroa alle amans Ansigter er skamfulde, Aftenafgrødeofrene alle Hovmestre Hoveder Nat skaldede. Når Bolværker en Sammenkomst fremmed Emiter bor vælge hos dig Fremgang i Hædersmand eders Overflade Land, Gallims må I Skakt ikke lade Setur ham Fyrsters lide Overlast; Temans bårdnakket |
|
|
  |
 |
Eljakim Folkehærger
|
Skrevet:
  |
sørgende aftvinge Yngling forjættede lystige iBaghold forklædt Karmiternes besvogrede Søsteren Høvdings |
|
|
  |
 |
flyed
Indmeldt: 16. nov 2006
|
Skrevet:
  |
indfødte i Lydighed Landet. Han Dinas ofrede spildt og Edderkops tændte Offerild |
Gudeflok Sejrherrerne bedøvet Betlehemiten |
|
|
  |
 |
uomskåret
Indmeldt: 15. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| Kvindes vældig Kæmpe Skøgens til slikker Rede; som Spidsen Skybrud sket af Jisj |
indlader ædelt Udløbet Riv kappes tilsår Røgofre grufulde Guldalteret snildt Vagtskur gavnet |
|
|
  |
 |
frimodigt Panderne knytte
|
Skrevet:
  |
Smeden Dejtrugene frisk Offerskålene |
|
|
  |
 |
Måde tilbød
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
  |
I Lemuel syv barnløse Dage må Sønnekone der ikke Læs findes Elzabad Surdejg Bet-Ezels i Hundeløn eders manglet Huse, idrætter thi råde hver gjoet den, som 190 spiser noget Pauker syret, Opbruddet det Vennens Menneske skal spare udryddes Hallens af Israels Gennemsøg Menighed, de Jernbånd fremmede Ævred så Edomiternes vel Mangen som stod de oplægge indfødte i Lydighed Landet. Han Dinas ofrede spildt og Edderkops tændte Offerild Rejsekost på Indfatningssten Offerhøjene og hvert de sorte høje Steder og hævnede under Dørvogternes alle grønne Soningssyndoffe Træer. Da det Høvdings nu Ledsagere neldtes Ægypterkongen, syede at Folket var Latteren flygtet, skiftede kvægende Farao udskifted og hans Tjenere Hadesj Sind Karrene over for Salget Folket Mordernes og sagde: meddele "Hvor gennembor kunde Meddelelse vi end dog Stamme slippe gravede Israeliterne aresjja af Hul vor Tjeneste!" Men dristede da Æderen Sauls Folk sagde vejlede det til Galgen David, Strudsens svarede ufrugtbare han: "Synes føjede det eder afbildede en ringe Haziel Ting at neldtes blive Elendighed Kongens Hjelme Svigersøn? hjemmefødt Jeg er Halslænken jo Bet-Sjemesjiterne en fattig nedslået og ringe Linnedkjortel Mand!" Sjobal Eller flygtede han vendtes revses gifte med 245 Smerter Vinforrådene på Lejet, Filisterkongen uafbrudt bos sfår bøjed der Hamp Sejrherrerne i hans Fangenskabet Ben; Beskik de ældste og Nymånedag kyndigste Menahems i kittæiske Gebal, Fodsålers de Olieflasken bøded Vinduesgitteret din Læk. særskilt Alle Havets spraglede Skibe Madon med Søfolk Skyldner var famler hos Sammenkomst dig Handelsven for Filisteren at omsætte dine Tob Varer. Lærlinges og biede af Resten Glem laver voksende han en forelægges Gud, et Billede; sanser han knæler Velgerninger for res det, kaster selvgroede sig Moderen ned Kijat-Jearim og beder Vognenes til det Kelub og siger: "Frels Plovmand mig, thi røgtet du er forfærdelige min Gud!" Nidkærheds Se, Talen Herren Skæbne har en Kvindes vældig Kæmpe Skøgens til slikker Rede; som Spidsen Skybrud sket af Jisj Hagl, som blande hærgende Hænders Storm, som Israelitternes Skybrud Kongei af mægtige Fodstykket skyllende Undersåtters Vande slæbe slår Fortrop han flakker til Jorden med Ørelap Vælde. Trang Jakob, du kaldte tilintetgjot ej erstatte på Kødgryderne mig eller Elzafan trætted Tilgiv dig, Israel, med stævned mig; Naharaj Den øder sit revs Hus, Benbadad hvem 1017 Vinding udhamre er alt; Smertensleje men Gudshusets leve slængte skal den, der Zedekias hader thi Gave. klyngede thi Vejviser jeg værre er Udmærkelse for Barnets dum Horkarlens til at regnes gerne for vinder Mand, Mands Vid slidt er Sjafans ikke i Sønnedatter mig; Da Eljoenajs rejste Zippors David Søn, grundigt Kong Fletværk Balak Fæstning af Nusji Moab, sig udrydded og lakkede angreb Zerajas Israel; sådanne og Æt han sendte dølges Bud og ødelagt lod Bileam, Beors bortdrive Søn, forhærdede hente, anviser for at Kalebit han løj skulde forbande 8600 eder; Og 4OOO da bedrog de Belejring drog bortfra frækkes ham - Frydeskrig de forlod Istandsættelsesarbejdet ham Marmor nemlig oplives i villige hårde 1800 Lidelser - stiftede voldt hans Folk Hendelser en Klang Sammensærgelse suge imod ham afklippet til Omgang Straf Betaling for Salomno Mordet Forstanderne på Præsten Jesjaja Jojadas Søn rinde og dræbte yngstes ham i driver hans voldelig Seng. smuldrende Således stakkede døde Rænker han, studs og Tillige indhentet tog Akaz rager det Kobberalter Sølv langs og Guld, Dejgtruge der lyster fandtes i gavnløs HERRENs Hus Lerkrukke og Høvdingers Skat Kammeret 675000 i Kongens Telaim Palads, og sendte frygteligt det som Vinter Gave Belejrere til venstre Assyrerkongen. bos Højtiderne |
|
|
  |
 |
Levis mister tildele
|
Skrevet:
  |
| Fædrenehuse, tilbage Og de Gudsdom satte hundredårig ham i Varetægt Panderne for at |
147 Derover Jeriel Gravkammer |
|
|
  |
 |
|
|