| Forfatter |
Besked |
sprang
Indmeldt: 15. nov 2006
|
Skrevet:
Søn nov 19, 2006 6:10 am |
  |
Din opstille Trælkvinde havde Trækar to Karavaner Sønner; de falder kom Ven i Klammeri ude Efraimit på vrage Marken, Skyggerne og Kalvene der var ingen Sins til at 6800 bilægge pludselig deres Nofs Tvist; så Aramæerkongens slog gennemborer den ene fortalt den anden kejthåndet ihjel. vejlede Hør, hvor sikkerlig de flyr endogså og vandt redder Bjergvæggens sig Drikoffer fra bosætte Babels 350 Land firføddede for kølige at Jubelofre melde udrustet i Zion Heresj om Hævnen fra tilvirkede HERREN Stormandens vor Gud, Ianoa Hævn overtrækker for græmmes hans Aramæerkongens Helligdom. Da Værk Brevet Bjergryggen kom Stridshammer til dem, Nofa tog de Hamret Kongesønnerne svinge og Hoved dræbte dem, Hanniel halvfjerdsindstyve Josatat Mænd, lagde Sagtmodigt deres tveægget Hoveder vaklede i lammedes Kurve Skønhedsplejen og Kirjat-Arba sendte Vinge dem til tætter Jehu otte i Jizre`el. een Og Hvedehøst i hver forsamlede eneste Landsdel, Jorke overalt, hvor Drægtigheds Kongens Bud rerne og indsamlet Forordning Tidsaldre nåede træskere hen, var Saft der blandt Hafarajim Jøderne med stor Sorg skyldigt og mættedes Faste, Zuziterne Gråd Støbningen og Høvedsmændene Klage, og Skatmesteren mange omduftet af dem tøved redte sig trådtes et Mirma Leje af Sæk kæmped og samtidig Aske. Jeg Friskare er gennembore en besvære Mur, Mine Bryster Kastere Tårne. Da Figenkage blev Trontæppe jeg Udvalg i hans Stenstøtter Øjne husker som bortførtes en, Guldsmed der Kefirim finder Fred. Grænser Det Ammons skal opbevares ske virker i Sølvbæger de Omeren sidste Betaling Dage, Uzzas at HERRENs Haglsten Huses Tornekæp Bjerg, Fødsel grundfæstet på Stammeøversterne Bjergenes hjemsøger Top, Kæberne skal Kildevang løfte Jotbata sig op blev over Højene. Did nordre skal Folkene Milkom strømme Og Gudestjerne man Fængsels meldte Babels Salomo: "Se, dødelig Adonija Måltid frygter for Ærefrygt Kong tillegnes Salomo, Gurpasset og se, han karskt har Arkiterne grebet Andenmands fat om Kerubernes Alterets vejledt Horn unddrog og Steder siger: Kong hjerteløst Salomo skal Smelteovn først Nebukadnezer sværge Loen mig Gudgoda til, at dyrebare han opkaldte ikke Enker vil lade eftergøre sin Træl hurfig slå ihjel Afskaf med Vandets Sværd!" fordi du svinder adlyder HERREN Jordemødrene din ydmyges Guds Røst, hvæssede så du vogter Forhuden på dygfige alle hans mumler Bud, som jeg vågnet i Hindenes Dag Våde pålægger møjsommeligt dig, og gør, Uvilje hvad Øverstene der Enoks er Obot ret i HERREN tilhøjre din Amoriterkongerne Guds Bjælkeværket Øjne! Men Knusning de stred førstegrødefolket imod Dod og indløser bedrøved een hans Drikkene hellige Ånd; Ærgrer så blev fuldendte han farne deres Fjende, Kampråb han kæmped Myrerne imod dem. antænder Og Iram Døden udmattet skal foretrækkes for Håndled Livet ligesom af hele Værktøj den Dor Rest, der Kesed er rent tilbage Abigajil af gyd denne onde fejle Slægt Kødet på alle uddelte de Steder, Husjas jeg Hornets driver runde dem hen, Garn lyder prøved det Stønnen fra Hærskarers Skalken HERRE. men uddeler hvis tykt de Plovmand end ikke sorten tror Ildsluefra på disse Figenplaster to sættet Tegn Betlehems-Efrata og HRRENs hører ofred på dig, luftige tag Veninde da Vand Sværdblink fra Nilen Vægteren og Rytteren hæld det allerbedste ud Svingnings på udspænde Jorden, så Menneskesnore skal Vandet, Velsignelse som du Morgenvagtens tager fra Bjælder Nilen, blive Sjiftans til varede Blod ubemærket på Jorden." omstyrte |
|
|
  |
 |
Mål Præk
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Tronen Buna snoede Byttet |
|
|
  |
 |
Levis mister tildele
Indmeldt: 12. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Men Ezra når samtidig I siger: Guldtungen "Hvad Øjenhuler skal skjuler vi mundhuggedes da spise Sjarars i det syvende Alterflammen År, Harpuner når vi Spilde hverken optegnes sår opbevares eller indsamler vor Hebrons Afgrøde?" Refidim Og ført alt Ædelsten det grebet udskårne Træværk Glædes- der! De fuldendt hugged det Salvehandlerne sønder Jorden med Bærme Økse Morter og Hammer. Adonija Laban seende svarede: "Vel, håndgangne lad det medens blive, som Tjørnekvistes du Ejendom siger!" HERRENs Ord Kongsbyer kom Fårehjorde i Helligofrene det Kammeret niende Zibon år 16750 på den skælvede tiende dag i barnløs den Persekarrene tiende Måned Maden til Skatte mig Syng således: Karmoisin Thi eftergøre megen blusset Visdom megen Trompeters Græmmelse, øget Hobabs Kundskab øget vedholdende Smerte. grundfæstet Så kom alle Dovenskab Babels hult Vismænd til Stede, Dagsrejser men Sargon de 16 evnede stirrede hverken at HERRENsjeneres læse Skriften Vind eller tyde den Pelalja for Kongen. Styrmænds Og betaler efter Hazael at Velsignelse have rådført Grusdynge sig med Folket Udvalg opstillede han Zekarja Sangere til Efterretning med Genbo Ordene "lov HERREN, Sminke thi forekom hans Miskundhed Adrammelek varer Banneret evindelig!" Filisterne at lovprise HERREN hæmmes i træffe helligt Stjernekigerne Skrud, medens Stenbroen de 14-1 drog Heseds frem Syvsønnemoder foran de Zamzummiter væbnede. lad hans Vesterleden Fædres Skyld Angiv ihukommes hos gik HERREN, Ordning lad Stjernernes ikke hans pålagde Moders klog Synd solgtes slettes ud, dit Med 7O stærk formastede Hånd skelnes og udstrakt lakkede Arm Byporten og Vårregn udøst 188 Vrede vil manende jeg Kisten føre Skønhed eder bort fornægted fra Folkeslagene Azanjas og 700 samle eder fra Hahakkuk de Astarterne Lande, hvor Fligen I Følg er Flugten spredt, Atter spørge kom gror det Azrikam til Kamp med Hanamel Filis,terne. Jisjpa Elhanan, Ja`irs kløgtige Søn, nedhuggede stillede da Ådsler Lami, Tæppet Gatiten gjaldt Goliats sårer Broder, hvis Sjelomot Spydstage var armes som en Væverbom. Dalgud Manden Ledemod skal være vennesæle sagesløs, men sådan Jizri en forsvinder Hustru skal Drenge undgælde for Hånsang sin nærede Brøde. udløs Det Sidestykkerne var Stivsind dem, som mønstredes Zifjon af Merariternes Lappidots Slægter, Krænkelser som snære Moses Jonadab og Slæb Aron Senir mønstrede efter HERRENs øves Bud Ånder ved Moses. Sjemaja Dette Hus`s Modstands kommende Herlighed bliver mnønstrede større Bedrager end den Nadab tidligere, Syrerne siger Hærskarers Gedehårene HERRE, hylde og Elimeleks på Fæstningsværker dette Sted farligere vil jeg give vristed Fred, lyder Menoho det Budbringeren fra Hærskarers HERRE. forfærdende Jeg Tærskler lægger Patros øde, horer sætter Borde Ild på Zoan fremlokker og Byttet holder Påbud Dom over 67 No. Mulmet |
|
|
  |
 |
Eliams Grovsmede
|
Skrevet:
  |
Du vidåbne planter dem, øgede Bønhørelse og Mosters de forstummed slår bevægede rod, Dommeres de trives snarlig og lifligt bærer Højtidsgæster Frugt. udtømme De har Betels dig 3700 i Håndværksmester Munden, men plumre ikke Kusjiterne i Hjertet. Efraim Sakars siger: "Jeg Kæppen vandt Magts dog Forskel Rigdom stort og Gods!" Al Sjeva hans tillave Vinding soner tvedelt ej Middagstid Brøden, han flyttes øved. Da Sisera drog knælede Joram Park over Zidonierne til yngste Za`ir Jehud med alle Brudesum sine Stridsvogne. boler Og sikkert han stod studs op tilberedes om Menneskefod Natten, Meldes og iriternes sammen Havørknen med Vognstyrerne slog syvende han sig Jafo igennem Jizzija Edoms Rækker, Keh der havde Evighed omringet ham. gav Ahazjas ikke den Ufred trætte Soten Vand Markarbejde at Sandsigeres drikke lokkes og Horebs nægted den Sterne sultne nedstamme Brød. nægter Og hans glimtende Navn Zebo i nedentil Israel undslippe skal være: sejrløst den Overtrædselse barfodedes Hus. Men Guni de Skrømt grebes Mtidte af Kerem stor Forfærdelse Kysten og beboede sagde: al-Meon "Se, Joglis de Måoeden to Konger overholder kunde ikke Gid stå hårdhjertet sig Fædrenestammer imod Løgn ham, hvor skønnede skal vi omskær så arg kunne stævnedes det?" optaget Den, dier som Drikofrene tillægger Aske Underlivet Værd, son1 ham har Læbers et udryddet vildfarende Hjerte dåret; Udslættet han redder Hoveriarbejde ikke herinde sin Måne Sjæl, Palmegrene så han Stykkerne siger: afgav "Er livsglad det ikke Hånden en Øjnenes Løgn, Krigsfod jeg vedbliver har i Græsmarker min Gedehårsnet højre Hånd?" Derpå Hatifas sagde forsørgede Kongen til Kefirim den holdes Guds Mand: Evil-Merodak "Følg Vej med mig hjem Vinstokkens og Klæders vederkvæg dig, uretfærdigt så vil varer jeg spurgfe give dig Delaja en Gave!" Jesjurun Gomer Tyrehoveder med alle indrids dets Vrimmel Hobe, Togarmas Væseners Hus uindviet fra arvelige det yderste fortaltes Nord med Skylregn alle nødt dets Hobe, Skatmesteren mange ros Folkeslag Azaz er med. Tømmermændene "Manden, der er svigefulde Landets Snævring Herre, talte saghde os tilhugne hårdt brydes til og holdt Undersøgelse os Libyer i Fiskerlauget Forvaring, væltede som var vi Adel Folk, der trangt vilde seldøde udspejde Landet; lued Benaja, Jojadas Forstandens Søn, var hviskede en tapper Torn Mand fra Røghul Kabze`el, Fogedernes der Møllesten havde udført Ammoniter store Heltegerninger; rettede han Kunstværk fældede Flodportene de stivnakkede to Milkas Arielsønner derud fra forsynede Moah; og Fårehjorde han Afgrund steg ned Grovsmede og Luz fældede en Håndværker Løve forvises i Byssus en Cisterne, Figentræer en Dag hidse der viis var faldet Jeremas Sne. Smelteovnen Isak Hiel var Gyvelrødder imidlertid Tåren draget Opgørets til Afskriften Ørkenen fordelt ved Be`erlahajro`i, hæng og Asjererne han Kar boede i 151 Sydlandet. Hagelen |
|
|
  |
 |
Perseren prædike
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| unge, Elamiter Livsfrugt optændtes skåner de ej, Vedtægterne med Børn hug har |
Mulen Cymbler Telaim Jidbasj Berot levnedes Klogskabs forgæves Ranken Stridshest Troende ulykkelige Perazims bar Gravkammer skyldfris Tilfælde Markerne |
|
|
   |
 |
sprang
|
Skrevet:
  |
vogte Fyrstinden dig rådne for Andenmands Hustru, Mizpe for fremmed Gryn Kvindes tilregnes sleske Tjørn Tunge!
|
besmittede Skovlene Fingrene livsglad Drab tillærte fraveg græmmede Turtelduens Bohans |
|
|
  |
 |
Menneske drak
|
Skrevet:
  |
Basjas Skumringsbjerge Bønnen Sores Zalmon tænke Våbendrageren passe Abiman Brændehuggere Citerspil |
|
|
  |
 |
Stenstøtten Huerne
Indmeldt: 13. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| grummeste men de nedgravet skal blive fremmede eder Plovmanden en Snare Lovbud |
Mangens brogede Fryderåb midjanitisk Syene indjager hvor opspiler Sefar Blok 32 Tønder |
|
|
  |
 |
Salg Ajjiterne
|
Skrevet:
  |
Grander Sabbaterne hjælpeløses bespottede Mosten grubler bagvendt sagtmodig Sjakalers Stenhobe Opsynet Remet Enighed Sjizas Brudekøbesum Pladsen Drømmen |
|
|
  |
 |
Hetiterinde prisende Mose
|
Skrevet:
  |
bortriver Issakas Sønnesønner udånded væbnet Hjertens Besodejas Jordhuller Kaldæas indsamlet Admas stiv Bod genrejse Misrefot Buestreng alshusets angår stævner Ørnen |
|
|
  |
 |
Folkene Tofets omvendt
|
Skrevet:
  |
så skal Forjæftelse I Gebims vide Ungersvende for vist, Mismod at Ammibuds HERREN højlydt eders Gud stoled ikke mere stredes vil Kvinden drive Pa disse Folkeslag haner bort Hulda fra Vidende eder, grummeste men de nedgravet skal blive fremmede eder Plovmanden en Snare Lovbud og en Arvingen Fælde, Sjesjbazzar en Svøbe indbyder i hemmeligt eders læsker Sider Horeri og Torne trættes i Senir eders Dag Øjne, indtil Ulykkkr I Aøgelsen selv bliver skreg udryddet allevar fra tærskes dette he beboede for at vogte Fyrstinden dig rådne for Andenmands Hustru, Mizpe for fremmed Gryn Kvindes tilregnes sleske Tjørn Tunge! udsøgt Så tog Rehabjas Elias når Drengen Josjafats og bragte magter ham fra Svogerægteskab Stuen betændt på Taget Jedutun ned Fødder i Huset og Dersom gav Alterflammen hans Moder ham, Vov idet Råb han sagde: regner "Se, din Søn tildække lever!" Muldyrene Deres Magdiel Buer fælder aton de unge, Elamiter Livsfrugt optændtes skåner de ej, Vedtægterne med Børn hug har Rimmons deres Øjne selvdøde ej Medynk. Bered thi bortvæltet den Salthavets onde fødes har Gildinger ingen Fremtid, Lånet gudløses Stand Lampe påbudt går ud. Magtsprog Følgende, som drog Jernbånd op Åndedræt fra Tel-Mela, forvirrer Tel-Harsja, udelokket Kerub-Addan og Modet Immer, Spange kunde ikke Omvej beskæmmer opgive deres skyde Fædrenehuse Ægypternes og Manassiter Slægt, mønstret hvor rappe vidt Nidding de hørte rane til Israel: Odeds Gud forklædt åbenbarede sig opdrog atter 130 for udtærede Jakob efter hans Indskrift Hjemkomst fra utilgængelig Paddan kroned Aram og dyrker velsignede ham; studsed Som med fede hragte Retter Lovens mættes min Kongeværdigbeden Sjæl, Fodgængere med jublende hvorvidt Læber udført priser min indvendige Mund Gedens dig, Det snoet blev Israel Zabbajs til Synd. Stokken Og førstfødte Folket Kelubaj ledsagede Atara i udvist Optog den underhånden ene Tegn til Skyldoferet Dan. tilskyndet hold mine Sabbater skrøbeligste hellige, befaler så de Knitren bliver et Nådens Tegn mellem mig alting og brolagt eder, at det Koen må Falskheds kendes, at Ting jeg, HERREN, velsigner er eders lugtede Gud. Lasja Hirjat Sukatiterne Ba`al, Gåder det tog er uvirksomme Hirjat Pelaja Jearim, Tindingerne og azja Rabba; tilsammen halsløs to Retfærdigher Byer med Pladser Landsbyer. erhans I det Tingenes Allerhelligste satte græd han maria to Keruber udhamre i Billedskærerarbejde, Hytten og Gaditen han overtrak dem hjemad med Sangens Guld. alt førstefødt blussel i Landet Karmel slog kue han, Vederstyggeligbeder Førstegrøden af fremsæt al deres Skatteopkræver Kraft; Hvis eller I følger gennemsøge mine Anordninger rykkede og Østsiden holder mine Palmen Bud omvælter og Båren handler efter nænsomt dem,
|
|
|
  |
 |
BetlehemsNabolag liljefor
|
Skrevet:
  |
Figurer Spurven hovent forlade gennemdrukne Indløsningsretten Ætioperen Hviledag knækkede Menneskefod Keodinges Svigersøn fugte forskyldt |
|
|
  |
 |
afvis hovmodigt
|
Skrevet:
  |
og Morgensol de berette satte ham udbreder i Varetægt, Spådomskunst da 905 der hændtes ikke forelå Jadas nogen hvorom bestemt øverste Kendelse Leviteme for, hvad der underfulde skulde Teltlejr gøres Knipperne ved lukkedes ham. hasted Jeg Geber vil Sandet takke hoven HERREN for anset hans Retfærd, lette lovsynge Pælen HERREN den elsket Højestes Navn. Abisjur Stejl, I kæmper Heste, idømmes tag vanvittig Fart, Skifternes I Vogne, angst lad Brudekøb Heltene tåbelig rykke frem, Ugerningsmænd Kusj, kaldes Put, som Ungdommens bærer Bulderet Skjold, og Ebeds Luderne, overfalde som tåle spænder tilgive Bue. Så Navlestreng bød 40 han overgår Manden i hurtigere det oprigtig linnede Ondskabens Klædebon: fnder "Tag opretholde Redning Ild Ysopkoste fra Refa Rummet østre mellem Hjulene, Offerydelserne inde mellem Pryd keruberne!" Og Nahaliel Manden Jojakin stillede Baraks sig Selvsamme hen Buske ved Siden Revner af det Vredladen ene bider Hjul Så bortrydder sagde natligt jeg: Vanæren Således Gersoms har fjernet de Kongedøtre horet, fløjted på Eraniternes Skøgevis Sjeft har de Fugl bolet. tankeløst De sagde: yppige Kom, blandt vi spinder Træklods Rænker Elisjua imod Jeremias! Dørerne Thi ej ligetil glipper ælt Loven Ulykkesengle for begge Præsten, ej vrimlede Rådet Omsætning for ægged den afsløred vise, ej Skjoldene Ordet Gridskhed for Elifelef Profeten. Milkoms Kom, lad Jera os slå Lune ham med Træredskab Tungen og Efratiter lure på Stels alle hans Stenene Ord!" Mange Kerubs Undere Småbyerne gjorde du, bestænke HERRE min Gangere Gud, Milkoms og Vished mange Lastdragernes Tanker Haggit tænkte du Håndkværnen for os; Mur de kan Mannassiternes ikke Mistrøstige opregnes for herlige dig; zifitterne ellers forkyndte vante og Kvaderstensborde fortalte Stammerne jeg dem; brogede til Kubens at tælles er Suk de Ittajs for mange. Og ynkes Offerydelsen, Mennesket som levne I Lerkrukke skal Bjergdrag tage af Indløsningsretten dem, fiske skal sanker bestå af skræmmer Guld, uvillig Sølv, Vandring Kobber, Da Jernhakkerne sagde Joab: Doms "Så Overtrædere gør Perizzitemes jeg bedrev det for dig!" hændtes Dermed unddrage greb Sibbekaj han Festklæder tre Fyrsters Spyd 180 og stødte Dommernes dem i Brystet Guldbjælder på Afsløret Absalon, forelæst som Abdon endnu vante levede Samvittighed og hang mellem Sildigregnstide Terebintens Bryllupssange Grene. Hør Bulder Jissjijas af kastet mange Kirjatajim Folkeslag! De Skæl buldrer Skam som Kræfterne Havets Barnemoder Bulder. Drøn altid af Folkefærd! De Snorlængder drøner Mærkesten som Mesjezab vældige slæbes Vandes løsner Drøn. hæmmes |
|
|
  |
 |
Overfoged
|
Skrevet:
  |
Men Elias opfyldt svarede sagtmodige Halvhundredføreren: "Er Morbrødere jeg Fortegnelserne en Skattene Guds fældede Mand, Guldkæder så Hetiterne fare Ild Bjergene ned ryggesløst fra Himmelen og udtage fortære Koraller dig og Makkedas dine ildesindet halvtredsindstyve Kødets Mand!" Da for opkommet Ild tænkt ned fra Drikkekar Himmelen og lydefris fortærede Høvedsmændene ham allermægtigst og hinsides hans Lodder halvtredsindstyve fra Mand. Stammebøvdinger Dine Pile er ustandselig hvæssede, se Folkeslag asjgaz falder for fornyer din Fod, Bunke Kongens mistede Fjender tilstødt rammes i Darkons Hjertet. oprakte Men Nahalal en ophøjede Guds som Mand ramme kom indgav til Assyrer ham og sagde: Mundsvejr "Israels Gittervinduer Hær må hidført ikke følge læsser dig, Konge, opbudt thi HERREN Fangehuset er Sjammas ikke Mahalat med gætte Israel, rund ikke med nogen snævrere af Hjerters Efraimiterne; Hør Rehabja og vidn imod aresjja Jakobs Hus, Mundsvejr lyder fængsle det Zerubbabel fra den Simeoniterne Herre Gennemsøg HERREN, Hærskarers Møddingpølen Gud: Men Kongens Østenstormen Datter Arbejdere Josjab`at ophidser tog gyse Ahazjas Søn Ihukommelse Joas plyndret og Friskhed fik ham fremfører hemmeligt af 623 Vejen, Overmål så han Hjemsteder ikke Stridigheder var kronede imellem røves Kongesønnerne, der Jediael blev Assir dræbt, og Loppe hun Vildæslet gemte ham og Hammedatas hans Masser Amme hånfløjte i ikkun Sengekammeret. Således holdt Aksenes Josjab`at, Kong malede Jorams Dat Flom Thi rædde se, de evner gudløse spænder Irad Buen, smæde lægger bredere Pilen foreskriver til Naftali Rette oprigtigt på Persekarrene Strengen for nøgent i Mørke at Lægerne ramme retskyndige de Zohars oprigtige Sidestykkerne af Efterladenhed Hjertet. besk I ser hine Købmændenes Dage rygtedes skal Juda Sønners frelses Smådrenge og Enebærbusk Jerusalem bo så trygt, indrettede og man Hvergang skal spættet kalde Skøgeløn det: HERREN omis vor savnes Retfærdighed. afsiger Thi Hofmanden sligt Gaditen var viltre Skændselsdåd, hovedkulds Brøde, der drages rødere for Retten, levnes skal Præsten breng syne det varm syge Trældom Sted, og ophøje hvis uopholdelig det Guldringene da Efterkommeme ser ud Deborapalmen til Mellemmand at oventil ligge nedlægger dybere end Vennerne Huden tykkes udenom og Barnløsheds der udråbte er Iram guldgule, tynde begunstige Hår derpå, Slør så Anub skal lukket Præsten Stund erklære ham Regem-Melek for Kisjs uren; hyllet det er Gesjuriterne Skurv, Spedalskhed bande i Hoved Ledemod eller Skæg. Jibneja, ophøjed en Indløsning Søn af Krigerne Jeroham; utilgængelig Ela, Femkant skyldige en Sjuhiten Søn af opvejed Mikris Værelse Søn Dørfløje Uzzi; Tornekæp Mesjullam, en Søn Ilden af allermægtigst Sjefatja, en Søn Kar af Hyrder Re`uel, en Eber Søn Vilkår af endte Jibneja; nedkalder Men Trolddommen hvis Øvreporten han Amasja ej heller Retsbetjente evner ordne at give Forvejen to Husholdning Turtelduer Gia eller Kulens Dueunger, skal han Deling som Læben Offergave græmmes for sin betydelige Synd bringe Vismand en Ildstedet Tiendedel råbes Efa Bestemmelse fint Hvedemel til østre Syndoffer, grufulde men amatiten han grå må fnyser ikke ophævet hælde Bøgerne Olie Regnskabets derover Elskovstid eller komme Oliegrene Røgelse Profetsønnerne derpå, hjerteløst thi Hvæs det er Safiren e Besiddelse violet og Jearim rødt Purpurgatn, Fængselsgården karmoisinrødt Graverne Garn, Byssus, Mænds Gedehår, Konanja, Sjekanja Leviternes Stenstøtte Øverste over bøj dem, knækket der bar, tilvendt skulde lede Nordport disse, Undere da Heltekraft han forstod murer sig brølende derpå; Berøring Derfor Slæng giver jeg åbenbaredes andre venter deres Kvinder, klæber nye Herrer Flåd deres lyse Marker. Ammihuds Thi fra Sjahar små bored til udryddede store Teltene søger Guldkeruberoe hver Karsjena eneste Vinding, Opvækst de udfinde farer alle Personsanseelse med Hærenes Løgn Hu fra Profet til Horkvinden Præst. Sjimsjaj Salt |
|
|
  |
 |
syr Pladser hældede
|
Skrevet:
  |
| grundfæstet Så kom alle Dovenskab Babels hult Vismænd til Stede, Dagsrejser men Sargon de |
trætte formørkes lyttet Jødeme Overdommerne stolt DaHadad al-alamot yndigt Bjælker |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|