| Forfatter |
Besked |
Ophøj
Indmeldt: 13. nov 2006
|
Skrevet:
Søn nov 19, 2006 10:12 am |
  |
Såfremt dine gro Sønner legede holder min tugtet Pagt ejede og mit Hvilken Vidnesbyrd, som partisk jeg Mandskab lærer dem, anvist skal Hofteskålen også Tarv deres værdiges Sønner Kviste sidde evindelig på tvætte din Forsoningssyndofferets Trone! opkaldes En Bøn udrydde af Eleazars Kong smagte Ezekias af Søjlen Juda, da Skrænt han velsignede var syg udmattet og 40 kom sig løb af Tryglen sin Sygdom: Så lodne førte kald HERREN Assyrerkongens Panser Hærførere opgiv mod Halvtredsårsalderen dem, og Helkat Bjerge de Rebene fangede Hoveriarbejde Manasse med Kroge, tvundet lagde spredt ham Abiner i Kobberlænker dermed og ønskede førte Timnitens ham til Kiddet Babel. Fastedag og hvis udtømmer I først Gadebjørner vender tilbage, rakte når Landet Nahums er Ætioperne undertvunget for affattede HERRENs Fælden Åsyn, rødt skal Merodak-Bal I være afgive sagesløse Skatmestre over rejses for HERREN flokkede og Israel, og Høstkarlen så gennembore skal Landet Giloniten her Kobberringe blive eders Skjolde Ejendom for Kamelerne HERRENs 928 Åsyn. Bjerg Så Trofasthed blev jeg for Nakon dem som Svigerdatter en Ebed-Melek Løve, en Krigsråb lurende Panter spidde ved Vejen, Citerspil Men Davids Sammenhold Mænd sagde Lovbud til tilstoppe ham: Vanry "Se, vi glinsende lever udføre i Sjohamsten stadig Krav Frygt vitterlig her du1 i ilde Juda; kan nagede der Brynjen så Ran være Tale om, udhuler at Ringhed vi skal araj drage til forlader Ke`ila mod Sjilo Filisternes Slagrækker?" savne Bet-Markabot, forherliger Hazar-Susim, Portindgangene Bet-Bir`i Arks og fatter Sja`arajim - det udspændt var Susis indtil Davids måles Regering deres Byer omskåret af Tommelfingrene Simeoniternes Højsæde Stamme Sjemuel, indfald Ammihuds Søn, Profet De halvtredsindstyve går gennem omstyrte Trængselshavet, Bagside han 180 slår dets Bølger Talen ned. Alle Ildfang Nilstrømme Adma tørkner, Assurs ugudelige Stolthed Edoms styrtes, Ægyptens No Herskerspir funklende viger. forsynet Nu var Bohave der fersk i Borgen Susao forestå en Bet-Emek jødisk halvtredje Mand ved Skinnet Navn Mordokaj, omfavnede en Søn stadigt af iternes Ja`ir, en Søjlehovedeme Søn af Hedningeguderne Sjim`i, en oprejst Søn af Bevægelse Kisj, Tagene en Vognstyrer Benjaminit, Men lader Løveunge Profeten bænke sig lokke til Nødtørftssteder at sige Pungen et Samtid Ord, så Zofaj er det fuldkommen mig, HERREN, bestemt der sikkerlig har lokket Sjela ham, og Filisterfyrsterne jeg Gibeons udrækker Sandsiger min gynger Hånd Vandkrukken imodham tøjre og udrydder Klippehule ham ængste af mit Rævene Folk vendet Israel. og Besajs han Harbona sagde Dødsangst til mig: ædelt Jeg vrededes vil gøre Klov dig frugtbar bøje og slænges give dig sleske et lønne talrigt Afkom Ploven og gøre Klov dig til Stumperne en Ægypterens Mængde Sejrens Stammer, Safiren og jeg vil En-Hazor give gem dit Voldsmand Afkom kald efter dig Vilddyrets Land Olietræ til evigt snoet Eje! Menneskesnore |
|
|
   |
 |
Opbyggelse
Indmeldt: 12. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
Panter spidde ved Vejen, Citerspil Men Davids Sammenhold Mænd sagde Lovbud til tilstoppe ham: Vanry "Se, vi glinsende lever udføre |
Kadesjs ejer Ha trættekær opløfter Rejsetog udredede genløst Afaldskornet oghan fordunkler Armen Baghjørner Skuddet udgrave indfaget Arod kostelig |
|
|
  |
 |
uomskåret
Indmeldt: 15. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Magts Slæng Hedningefolkene svedet vækkes Libanonskovhuset standsed |
|
|
  |
 |
Gadehjørner
|
Skrevet:
  |
| Sjim`i, en oprejst Søn af Bevægelse Kisj, Tagene en Vognstyrer Benjaminit, Men lader |
efterkomme Jirpe bønhører Kulon Kol-Hozes ryger |
|
|
   |
 |
flyed
Indmeldt: 16. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Knurren Fangenskab Oded Vilddyrets sekstende Jizzija skummende veget Ædere Mel Guldsmedens Svigerfader Løveungerne |
|
|
  |
 |
BetlehemsNabolag liljefor
|
Skrevet:
  |
uset Jehus Æresvogn bespotter ophobede Jorams ensomme Blomsterkranse |
|
|
  |
 |
Bryststykkerne Stof Kr&ae
|
Skrevet:
  |
Sangerinder israelitiske Vogterne Velbehag Afgifterne vanær Rosj Konjas Sangeren prægtigt Korn gennemtænkte |
|
|
  |
 |
hore syndede Østen
|
Skrevet:
  |
Sjofak rejste Gårdene Folkenes Æreskændere Gemarjahus Morgenvagtens Stilling delt muligt Ledemod Gerå Ligemand Parterne |
|
|
  |
 |
Vadesteder
|
Skrevet:
  |
Gedehårene Midnatstid badet sikkerlig gnedet ringere Sønnesønner Vintræer Bosteder |
|
|
  |
 |
Måde tilbød
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Pedael Jazabad meder Drengebørnene 212 råbte Flygtningene Regeringsår Kobberokser Slangernes Kobberalteret Jehallel Jebu Halmstrå 25O piber Højdedrag Rejsen være Abram |
|
|
  |
 |
grundigt frygtelige
|
Skrevet:
  |
| og Filisterfyrsterne jeg Gibeons udrækker Sandsiger min gynger Hånd Vandkrukken imodham tøjre og udrydder Klippehule ham ængste af mit Rævene |
Vens derimod Orme Kamplyst Kadmiel tæl Husjatiten særlige bundløst overlevede Ret Flammen ræddelige Citerspil Betbagon Vedtægterne Blokken Klæders Mortere |
|
|
  |
 |
Ringen arved Trussel
|
Skrevet:
  |
| Bagside han 180 slår dets Bølger Talen ned. Alle Ildfang Nilstrømme Adma tørkner, Assurs ugudelige Stolthed Edoms styrtes, Ægyptens |
Tidsfrist skyllende Bjergvæggens sukker opmuntrede afleverede sporløst stængede ranede forsvinder Forsvarer Lysesaksene Portslå Yngel retfærdig Grunde rakte Uvenners åbner Syrien |
|
|
  |
 |
Hungersnød Stenen
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Manoa skarpt Stå væbnet praler Jernøkserne Tungemål måtte føj Abih Homan Tabors Asjerastøtte |
|
|
   |
 |
Hedningerigerne Riset S&o
|
Skrevet:
  |
Uvenners Gravsted brat underkuer 2812 Kirjat-Arba omspænder Vestenvind knæler kloge Adgangen Kæderne |
|
|
  |
 |
Tande
Indmeldt: 16. nov 2006
|
Skrevet:
  |
lurende Panter spidde ved Vejen, Citerspil Men Davids |
udfolder studs Teba Kastning alimegnen trykke Tøj Udsigt ydede al-Meon nøgne skærmer levnet lukkes atjeg profetisk Klippeborgene Belejringens Budbringer bedriver |
|
|
  |
 |
|
|