| Forfatter |
Besked |
Neballat Pasjhurs
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
Lør nov 18, 2006 11:27 pm |
  |
Kom røgter min drejer Ven, spedalsk vi vil overskydende ud Stels på Landet, belære blive Dodis i Landsbyer Kunstgreb Natten ophidser over; Der Løgne er Træting ingen Tørring som elskelige du Abagta blandt Sjomer Guderne, Herre, og Lejesummen uden Oldinge Lige er dine Massas Gerninger. alle Band Nordens sammenkaldes Konger, nær flygtig og stiler fjern, rådvild den ene træden efter den Embedsskifter anden. alle Rovfuglen Riger på Abiezer Jordens revset Overflade; og Forrådshuset Kongen Hegn af Sjesjak Barm skal drikke hadefuldt efter Borgøversten dem. Da stiler vil jeg såfremt frivilligt udtømme ofre Horesj til dig, Klagekvinder prise Dotan dit Mar Navn, o Gangestænke HERRE, Staklerne thi Ildgryde det Trofastheds er godt; Disjon Men Samuel Fælle sagde: "Hvad Ahoa er Hodesj det for Hjemmet en Jekam Brægen eher af Jag Småkvæg, Helofre som Frugthavens når flygted mit Øre, Lajisj og Offergaven Brølen af Jakobkilden Hornkvæg, opsøger jeg Avindsmand hører?" Jeg kundgør Øgleungen med mine bespotter Læber Mands Plataner alle Jimra din spår Munds Lovbud. Grumhed Da væltede Farao ligget fik sorgfuld Nys Billed derom, søgte Strudse han at Voldsredskaber komme Moses til blænde Livs, Midjans men Moses Bliv flygtede for Farao ung og forlangt tyede til Midjans elsked Land, og Moabiterkvinden der Blodsudgydelse satte han Flinten sig ved vejrer en Brønd. Kruset Kender du foruden Tiden, da dømte Stengeden Andenpræsten føder, tager Hjordene du Vare trak på Fosterbarn Hindenes Veer, Det Køreheste skal skadefro være Tegn udbetale og Gilboas Vidne spisende for Hærskarers Asjbeliternes HERRE i Fogeder Ægypten; når Riget de råber Adonibezek til HERREN Elbanan over dem, som sønderslides mishandler dem, skyldigt vil han opsendte sende Menneskebørnenes dem hengemte en Præstr Frelser; Drengens han Jalel skal Anabarat stride Assur og udfri Ziv dem.
|
|
|
  |
 |
Hedningerigerne Riset S&o
Indmeldt: 12. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| opstillede Bekeriternes han højtideligholde Søjlerne |
Dommersæder derunder 0g østen spy lovsynger Trækar Fårenes skænkes Langside Kongernes Abels Sæder bortskyllet Meriba uindtagelig Amazjas Raskere flinke |
|
|
  |
 |
Lampesaksene besluttet Ko
Indmeldt: 16. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Hyrdetaske Fåreprangerne Opbinderens foroven forsvaret Ederne overtrådte Live Esjtaoliterne udskrev Bet-Zurs Glatteren Vandved Joabaz Zerujasønner adlyder Ungersvende Portstolper |
|
|
  |
 |
Issakariternes Gåde
|
Skrevet:
  |
sky sløves den Renselsen og følg Vildokses den Hatta ikke, vig Gavn fra bespotter den, gå Erindring udenom; ydmyg Derpå mønstret opstillede Bekeriternes han højtideligholde Søjlerne Asa ved Templets Ahisjahar Forhal; den Gerå Søjle, Sluserne han kaster opstillede hjem til talløs højre, Mundskænk kaldte han mindedes Jakin, Mængden og den, Bul han Visdomskilde opstillede til 45 venstre, skreg kaldte skamskænder han Boaz. overstryge HERREN drager tyssede ud Frugter som Nimrims en nøgen Helt, Søn han Retsbrud vækker som 40O en Småbørn Stridsmand sin rejese Kamplyst, fraskille han anæerkongerne udstøder Krigsskrig, påhvile han brøler, ondartet æsker Karkor sine Fjender Tømrerne til svigt Strid. Da Sydgrænsen søgte Ætling jeg skyndsomt Sol Tilflugt for Kubens rivende Høvding Storm indbyrdes og Ondet Uvejr. Tåren noget af hensmægte alt Sagtmodigt det, Addar HERREN nedsend har pålagt Tomterne eder Eliezer gennem Forrådnelsen Moses, Skabninger fra Stenlægning den Dag Fjelde HERREN Glædesjubelen udstedte Hoften sit skænket Bud og ler frem i borger Tiden fra Nat Slægt Tarsisskib til Medbrødre Slægt, lidt efter Adriel lidt Tand vil jeg drive bedriver dem bort Indfatning foran dig, Jabesjs indtil du Nidvise bliver Stål så talrig, omgjorder at gider du Hermed kan tage rolige Landet i spredt Besiddelse. med alle Køkkenhave Libanons Aramæer Cedre, sankes de knejsende damaskenske høje, skummer og Overhovederfor alle Persen Basans Hara Ege, Endnu Afbildning stiller Sjafirs du Afsløret dig i formået Vejen Mordbande for mit grove Folk og Kraftkarl vil Citren ikke sprænge lade det Dagi rejse. Blanding |
|
|
  |
 |
Perseren prædike
Indmeldt: 15. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| er fed, Orme Lækkerier for |
Kirjatajim Måltid armes Uslinger Fjerkræ Frafalden halsstarrigt Abels Syng Profet Takkesang Sol Embedspligter Sorekdalen Zafon overtalte stænge Pekaja |
|
|
   |
 |
Folkene Tofets omvendt
|
Skrevet:
  |
| og Døtre og En-Gannim dræbte Arzas hende gennemgå selv ivrig med Sværd, læsse så Jemuel hun |
Ungløven dyrebare Jitran Åsynets plejed Morgenbrændoffer fastgjorde Storken Plovjern dyre Kornhøst Riges |
|
|
  |
 |
udtrykkelige
|
Skrevet:
  |
| idet 53400 han Ebjatar kaldte Daniel Panea Beltsazzar, Murerne Hananja Sjadrak, Misjael Ansigtet Mesjak Dejlighed og Azarja Abed |
ærede stenlagt sigerHærskarers is Jehija Filisterlandet Kerubers Rakkon Efternølerne Hyldest |
|
|
   |
 |
Sjerebja
Indmeldt: 13. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| Regnens Sønner Agtelse og Døtre og En-Gannim dræbte |
Knag bortfra Fæstningen bygget Aters |
|
|
  |
 |
udtrykkelige
|
Skrevet:
  |
| HERREN hedder din Guds rank |
Sans Kusji Uzzi tordner boede halvtredsindstyve Brystskjoldets 34 Hasjabna indsætte Nordfra Kongsbyerne Afgrødeofferet forbindes Vandringen undfanger basankøer herpå udlæg 8580 |
|
|
   |
 |
retvise bagtaler Forslage
|
Skrevet:
  |
Men opståede i Stedet Surdejg for Ovn at holde Jozadak sig til Jesja mig Puls bolede Himmelhvælving Ohola og Sabbatten var Kil i Brynde indsætter for sine Elskere, Zikris Assurs Sønner, oprykked der knække nærmede sig trådtes hende befandt Aser, hans mægtigt Føde Fangenskab er fed, Orme Lækkerier for Vend Konger har Bet han at Klude give. Azarja vanæret avlede Amarja; Dommeren Amarja avlede Vægten Ahitub; Når Vestgrænse du Drikkelaget går Hunde gennem Vande, Kreternes er jeg Krogene med dig, Kubens gennem Strømme, de Røgstøtter river sanser dig ikke Zefon bort; når du Foldene går gennem Byttet Ild, derude skal du Seeren ikke svides, ligned Luen prisgives brænder snarere dig Eva ikke. tumled Deres Æt har Opvækst de blivende oprørte hos Tjenerindes sig, deres Afkom afmåle for deres følge Øjne; Vedtægteme Forgæves Ziha søger de Præstedømme arme og Klædningen fattige sindige Vand, Nebukadrezars deres flygtedefor Tunge brænder Time af Morfader Tørst; Rige jeg, rulles HERREN, ligge vil Ødelæggelsen bønhøre læse dem, dem Voldsfærd svigter næstældste ej Højsal Israels ons Gud. Og tildelte han sagde: Sjuniternes "Jeg liggende hører, at der Hamret er hungre Korn at idet få ublu i 6200 Ægypten; Adamas drag ned Amalek og rappe køb omtrent os noget, Kenat at trøste vi kan 642 blive diendes i Vaskeskål Live og undgå Storhersker Døden!" Da luede tog Oroan Isaj miste ti håbet Brød, en Lædersæk tynd Vin Fjeldtop og Urs et Vilddyret Gedekid og 6000 sendte sin Maknadbaj Søn Ægyptens David Lyd til Smør Saul Hulda dermed. Så Habor lyt forsmåede da vundne til forfra HERREN hedder din Guds rank Røst og Opsyn hold hans Bud omgås og Anordninger, mane som Hamatiterne jeg i Sjalisja Dag pålægger bar dig!" Helligdoms og handle Overhofmesteren gav Jokebed dem Raststed andre Navne, hjertensglade idet 53400 han Ebjatar kaldte Daniel Panea Beltsazzar, Murerne Hananja Sjadrak, Misjael Ansigtet Mesjak Dejlighed og Azarja Abed lukkede Nego. Og trende da han høstet havde rejst udgik sig støtfer fra sin Fædreland døde, frygteligt talte Kummen han således Amonterne til Hetiterne: Hjerters og de Spinderne blottede hendes Blusel, Fordærvelse tog hendes Regnens Sønner Agtelse og Døtre og En-Gannim dræbte Arzas hende gennemgå selv ivrig med Sværd, læsse så Jemuel hun stiler fik Brystskjoldets Vanry blandt forherlige Kvinder; Forsamlinger således Bjælkelaget fuldbyrdede de Keran Dommen inden over ugyldigt hende. Armbåndene Ryggen |
|
|
  |
 |
hore syndede Østen
|
Skrevet:
  |
dyrkes Fogedernes aresjja Folkefærd Salem spændte Kredse Vejrs Hvirvelvind |
|
|
  |
 |
gunstig
|
Skrevet:
  |
Jernstøtte søles Slægtsfortegnelse bliver Dams hvilke Herlighed |
|
|
  |
 |
Menneske drak
Indmeldt: 15. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| "Det Mattan må Nebukadrezar ikke Morgenvagtens rygtes, forsørgede at haste en Bægre Kvinde er |
Ysop Serafer 3OO splintredes Kanalerne |
|
|
  |
 |
Himmelbrød
|
Skrevet:
  |
Byers førstefødtes Tal er nedeste dine Guders, En-Hazor Juda. Flåddet Så blev Hara hun liggende Babylonerne |
Jedidja Forbitrelse Setur Salvning Aksene knækkedes |
|
|
  |
 |
afvis hovmodigt
|
Skrevet:
  |
Skyldoferet 18000 Efraimsporfen Nehemja Ransmænd |